سه‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳

مدیر هماهنگی سامانه فروش بلیت چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر:

مجموعه تعداد بلیت‌های ارائه شده ۲ هزار و ۲۹۰ قطعه است/ کل ظرفیت فروش بر مبنای ۳۰ درصد بسته شد

چهلمین جشنواره تئاتر فجر

سینماپرس: طبق اعلام مدیر هماهنگی سامانه فروش بلیت چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با احتساب ظرفیت ۳۰ درصدی، ۲ هزار و ۲۹۰ بلیت برای مخاطبان، مهمانان، منتقدان و اصحاب رسانه تئاتر منتشر شده است.

به گزارش سینماپرس، چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در حالی روزهای آغازین خود را سپری می کند که به دلیل بالا رفتن آمار شیوع سویه جدید ویروس کرونا، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدیدی که از دبیرخانه این دوره از جشنواره داشت، اعلام کرد که سالن‌های میزبان آثار صحنه‌ای جشنواره چهلم با ۳۰ درصد ظرفیت، میزبان تماشاگران می‌شوند.

با شروع جشنواره و سپری شدن ۲ روز ابتدایی اجراهای صحنه‌ای، متقاضیان حضور برای تماشای برخی نمایش‌ها بیش از ۳۰ درصد ظرفیت در نظر گرفته شده بودند که این امر شائبه انتشار بیش از حد بلیت و ارائه آن به مهمانان جشنواره را به وجود آورد. زیرا در دوره‌های مختلف برگزاری جشنواره تئاتر فجر همواره صدور بیش از حد کارت مهمان باعث ازدحام در سالن‌های میزبان و انتقاد و گلایه مخاطبان می‌شد.

حسن جودکی مدیر هماهنگی سامانه فروش بلیت چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر درباره تعداد بلیت صادر و ارائه شده به مخاطبان، هنرمندان، منتقدان و اصحاب رسانه برای حضور در سالن‌های میزبان بخش صحنه‌ای جشنواره به مهر گفت: بعد از محدودیت کرونایی در نظر گرفته شده و تصمیم برای استفاده از ظرفیت ۳۰ درصدی سالن‌ها، کل ظرفیت فروش بلیت سالن‌ها بر مبنای ۳۰ درصد بسته شد.

وی درباره تعداد بلیت ارائه شده برای چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر اظهار کرد: در مجموعه ۱ هزار و ۱۰۸ قطعه بلیت برای اصحاب رسانه و ۱ هزار و ۱۸۲ قطعه بلیت برای مخاطبان و مهمانان جشنواره صادر و ارائه شده است. در مجموعه تعداد بلیت‌های ارائه شده جشنواره چهلم ۲ هزار و ۲۹۰ قطعه بلیت است.

جودکی در پایان درباره دلیل اینکه چرا متقاضیان حضور برای تماشای برخی آثار بیش از ۳۰ درصد ظرفیت در نظر گرفته سالن‌ها است، تأکید کرد: برخی گروه‌های نمایشی مدعوینی دارند که بدون بلیت و خارج از ظرفیت در نظر گرفته شده اند و همکاران سالن‌ها مانع حضور این افراد در سالن می‌شوند که البته باعث ناراحتی گروه‌های مدنظر می‌شود. باید به این مهم توجه شود که ما موظف هستیم طبق پروتکل‌های تعیین شده از ۳۰ درصد سالن استفاده کنیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.