شنبه ۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۶

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق اعتباری هنر:

پرداخت هدیه ازدواج و فرزندآوری در قالب تسهیلات بلاعوض و قرض الحسنه یکی از حمایت‌های نوین صندوق اعتباری هنر در دولت سیزدهم است

صندوق اعتباری هنر

سینماپرس: معاونت توسعه مدیریت و منابع صندوق اعتباری هنر با اشاره به رویکرد این مجموعه در حوزه حمایت های نوین از جزییات پرداخت هدایای ازدواج و فرزندآوری اعضای این نهاد سخن گفت.

به گزارش سینماپرس، فرزاد طایفه حیدری معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق اعتباری هنر گفت: پرداخت هدیه ازدواج و فرزندآوری در قالب تسهیلات بلاعوض و قرض الحسنه یکی از حمایت‌های نوین صندوق اعتباری هنر در دولت سیزدهم است که به عنوان هدیه به اعضای واجد شرایط پرداخت می‌شود. تشویق به ازدواج و فرزندآوری از اهداف این طرح است.

حیدری درباره افراد واجد شرایط این طرح گفت: به اعضایی که از اول مهر ماه سال ۱۴۰۰ تا پایان ۱۴۰۱ صاحب فرزند شوند تحت عنوان طرح «جوانه» مبلغ ۳۰ میلیون تومان تسهیلات بدون بهره با کارمزد ۲ درصد همراه با مبلغ ۵ میلیون تومان کمک بلاعوض تقدیم می شود. همچنین تسهیلات طرح شمیم طرح حمایتی ازدواج است که به اعضایی که برای اولین بار ازدواج می‌کنند، تخصیص می یابد.

وی افزود: تاریخ ثبت رسمی عقد ازدواج باید در بازه زمانی اول مهرماه ۱۴۰۰ تا ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱ باشد تا این تسهیلات به اعضا تعلق گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق اعتباری درباره مدارک مورد نیاز اظهار کرد: در طرح شمیم، معرفی نامه از حوزه های تخصصی ذیربط به انضمام اصل تقاضای متقاضی، ارائه گواهی برابر اصل صفحات سند رسمی ازدواج و همه صفحات شناسنامه زوجین‌ برای دریافت این وام ضروری است. متقاضیان دریافت تسهیلات طرح جوانه‌ (فرزندآوری) باید ضمن ارائه معرفی نامه از حوزه های تخصصی ذیربط اصل تقاضای متقاضی، گواهی‌ برابر اصل کارت ملی و تمامی شناسنامه نوزاد و والدین را ارائه دهند.

وی در پایان با بیان اینکه تسهیلات ازدواج و فرزندآوری از طریق بانک عامل به اعضا ارائه می شود، گفت: متقاضیان واجد شرایطی که در بانک طرف قرار دارد با صندوق اعتباری هنر حساب ندارند باید با مراجعه به سامانه این بانک نسبت به ثبت نام و عضویت در کانون همیاری اجتماعی و افتتاح حساب اقدام کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.