جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۷

پیمان جبلی:

«رسانه ملی» امانت مردم در دست ماست/ما راهی نداریم جز برگشتن به مردم!

پیمان جبلی؛ صدا و سیما

سینماپرس: پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما تاکید کرد راهکار همه مشکلات امروز بازگشت به مردم است.

به گزارش سینماپرس، پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما در آیین بزرگداشت مسعود جعفری جوزانی در اختتامیه جشنواره فیلم «عمار» به بیان سخنانی پرداخت.

وی در این مراسم گفت: من آمادگی صحبت نداشتم چون به من نگفته بودند قرار است صحبت کنم. اما جملاتی را می‌گویم. ایام سالگرد سردار دل‌ها را پشت سر گذاشتیم در حالی که در آستانه چهل و سومین پیروزی انقلاب هستیم. ضمن اینکه در حال تجربه کردن دغدغه‌های متفاوتی در جامعه از جنس‌های مختلف مثل دغدغه دین، فرهنگ، سیاست، معیشت و… هستیم.

جبلی ادامه داد: این وضعیتی که در آن هستیم، سالگردی که پشت سر گذاشتیم و سالگردی که در پیش رو داریم یک اسم رمز دارد که آن مردم هستند. سردار حاج قاسم اقیانوسی از مردم را به جوش و خروش آورد، مردمی که بعد از انقلاب شاید یکی دو بار برای اعتراض‌ها و خواسته‌ها به خیابان‌ها نیامده بودند. مردمی که با تمام وجود خود توانستند رژیم شاهنشاهی را به سقوط برسانند، مردمی که دغدغه معیشت دارند و نگران هستند، کلید واقعی همین مردم هستند.

وی تاکید کرد: راه اساسی بازگشت به این اقیانوس است، ما راهی نداریم جز برگشتن به مردم. رسانه ملی امانت مردم در دست ماست، مردمی که اخلاق، دین، ایمان، تاریخ و همه چیز خود را به ما سپرده‌اند. برای قرار گرفتن رسانه ملی در مسیر درست خود، راه اساسی بازگشت به مردم است.

جبلی افزود: من افتخار حضور در اینجا داشتم و به نظرم عمار یکی از راه‌حل های دغدغه‌های مردم است. هم مردم به عنوان موضوع، هم به عنوان هدف نهایی و ابزار رفع مشکلات هستند. همان مردمی که انقلاب را به پیروزی رساندند، همان مردمی که در غم حاج قاسم بودند، مهم این است که ما مردم و خودمان را باور کنیم تا زمانی که این ایمان را به مردم نداشته باشیم مشکلی حل نمی‌شود.

وی در پایان گفت: از عیادت طالب‌زاده در بیمارستان خاتم به اینجا می‌آیم، حالشان خوب بود و امیدوارم حالشان بهتر هم شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.