چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴

در برنامه این هفته؛

معرفی هنرمندان مهمان در قسمت‌های جدید «چهل تیکه»

برنامه چهل تیکه

سینماپرس: حسن رضایی، بابک بادکوبه و بهزاد رحیم خانی بازیگرانی هستند که این هفته در «چهل تیکه» حضور خواهند داشت.

به گزارش سینماپرس، سری پنجم برنامه «چهل‌ تیکه» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی الهام حاتمی، از شامگاه ۲۱ دی به آنتن شبکه نسیم بازگشته و میزبان زهره حمیدی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون بود.

این برنامه تلویزیونی که به نوستالژی‌ها و ثبت خاطرات چهره‌های مطرح کشور می‌پردازد در سه شبِ آینده سه مهمان دارد که برخی از آنها مدت‌هاست در دنیای تصویر کم‌کارند.

حسن رضایی بازیگر و بدلکار سینما از جمله این مهمانان است که امشب ۲۲ دی در جلوی دوربین «چهل‌تیکه» از خاطراتش می‌گوید.

همچنین فردا شب پنجشنبه ۲۳ دی‌منیز بابک بادکوبه بازیگری که از ۶ سالگی وارد این عرصه شده و بیشتر او را با فیلم «سفر جادویی» می‌شناسند به برنامه می‌آید.

آخرین مهمان این هفته «چهل‌تیکه» هم بهزاد رحیم‌خانی یک بازیگر پیشکسوت است که این شب‌ها که فصل دوم سریال «نوار زرد» از شبکه دو سیما پخش می‌شود دیده می شود.

«چهل تیکه» با تهیه‌کنندگی و کارگردانیِ الهام حاتمی توانسته است در سال‌های گذشته خودش را به عنوان یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون مطرح کند تا به این ترتیب گنجینه‌ای از خاطرات و نوستالژی‌های چند نسل را ثبت و ضبط کند.

«چهل تیکه» از این پس سه‌شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه‌ها ساعت ۲۱ و تکرار هر برنامه روز بعدش ساعت ۲ بامداد، ساعت ۸ و ساعت ۱۴ از شبکه نسیم پخش می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.