شنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۵

با نظر سنجی «رادیو صبا»؛

«جواد عزتی» و «محسن کیایی» در رتبه نخست طنازترین بازیگران قرارگرفتند

محسن کیایی در نشست خبری فیلم سینمایی«عصر یخبندان»

سینماپرس: طبق نظر سنجی مردمی در رادیو صبا جواد عزتی بهترین بازیگر کمدی متولد دهه شصت اعلام شد.

به گزارش سینماپرس، برنامه «ترین ها» هر هفته با هدف معرفی برترین های ایران در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، هنری و ورزشی پخش می شود. روز جمعه ۱۹ آذر این برنامه به سراغ کمدین های دهه شصتی رفت و بهترین بازیگر مرد کمدی متولد دهه شصت را معرفی کرد.

در این برنامه از بین محسن کیایی، محمد بحرانی، هوتن شکیبا، اشکان اشتیاق، امیر کاظمی، جواد عزتی، نیما شعبان نژاد، شکیب شجره و بهرام افشاری که همگی از کمدین های متولد دهه شصت هستند بهترین آنها انتخاب و اعلام شد.

در برنامه «ترین ها» با پخش قسمت هایی از هنرنمایی این طنازان نتایج نظرسنجی این طور اعلام شد. رتبه نخست این رقابت به جواد عزتی بازیگر کمدی متولد ۶۰ تعلق گرفت، محسن کیایی متولد ۶۰ و بهرام افشاری متولد ۶۶ به ترتیب نفر دوم و سوم این رقابت شدند.

در این برنامه سامان گوران، علی اوجی، امیر نوری سه نفر از باریگران کمدی متولد دهه شصت به خاطر بازیگری ضعیف و حاشیه در فضای مجازی کاندیدای این بخش برای «زرشک زرین» شدند. طبق نظرسنجی مردمی سامان گوران به خاطر اجرای ضعیف و حاشیه سازی «زرشک زرین» این برنامه را دریافت کرد.

برنامه ترین ها روزهای جمعه ساعت ۱۶ به تهیه‌کنندگی نازنین حاج سیف الله و اجرای مهبد قناعت پیشه ساعت ۱۶ روزهای جمعه پخش می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.