جمعه ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۶

رییس صداوسیما در بازدید از پشت صحنه چند سریال در حال تولید مطرح کرد:

عمده تمرکز دوره جدید بر روی «حوزه نمایشی» است/نباید کاری را بگذاریم با «پرانتز باز» تمام شود

پیمان جبلی؛ صدا و سیما

سینماپرس: پیمان جبلی رییس صداوسیما روز گذشته به پشت صحنه چند سریال رفت و در یکی از همین بازدیدها تأکید کرد که قصه سریال‌ها پرانتز باز نباشد.

به گزارش سینماپرس، پیمان جبلی رییس صداوسیما روز گذشته پنجشنبه ۱۳ آبان از چند پروژه سریالی که این روزها در حال تصویربرداری است بازدید کرد.

از جمله این پروژه‌ها سریال «طلاق» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی بود که با محوریت معضلات اجتماعی و فسادهای اقتصادی در حال ساخت است.

در بخشی از پشت صحنه‌های ویدئوی حضور جبلی که در شبکه خبر پخش شد، رییس صداوسیما درباره پایان بندی قصه به طالبی کارگردان سریال می‌گوید: برآیند کار باید به گونه‌ای باشد که آخرش پرانتز بسته باشد یعنی نباید کاری را بگذاریم با پرانتز باز تمام شود.

«جشن سربرون» که به کارگردانی مجتبی راعی این روزها در شهرک غزالی تصویربرداری می‌شود دیگر سریالی بود که جبلی به پشت صحنه آن رفته است.

جبلی در شهرک غزالی و پس از بازدید از «جشن سربرون» با داوود میرباقری کارگردان سریال «سلمان فارسی» نیز گفتگو می‌کند و از کارگاه‌های مختلف لباس و تجهیزات بازدیدی دارد.

رییس رسانه ملی در پایان درباره اهمیت تولید مجموعه‌های نمایشی عنوان کرد: اهمیتی که حوزه نمایشی دارد شاید کمتر حوزه‌ای از حوزه‌های پیام از آن برخوردار است. عمده تمرکز دوره جدید از زمانی که مدیریت سازمان تغییر کرده بر روی این حوزه است.

وی با اشاره به بیش از ۱۰۰ سریال در مراحل مختلف تولید گفت: خدا را شکر سریال‌های دیگری در حال تولید است کارهای خوبی دارد آماده می‌شود و فکر می‌کنم امسال نوروز و ماه رمضان پرنشاط و متناسب با فضای این دو مناسبت خواهیم داشت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.