سه‌شنبه ۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰

مدیرکل هنرهای نمایشی:

اسناد و مدارک لازم در خصوص حریم مجموعه «تئاتر شهر» را در اختیار داریم

تئاتر شهر

سینماپرس: مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد برای اجرایی شدن حریم مجموعه «تئاتر شهر» درخواست جلسه با شهرداری تهران ارائه شده است.

به گزارش سینماپرس، موضوع حریم مجموعه تئاتر شهر که سال‌های متمادی است از سوی بسیاری از هنرمندان و همچنین اصحاب رسانه به‌عنوان یک مطالبه مطرح شده و مدیران و مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ویژه وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی پیگیر اجرایی شدن آن بودند در سال ۱۴۰۰ وارد مرحله جدیدی شد.

روز ۲۲ شهریور قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی در گفتگویی با مهر اعلام کرد جلسه‌ای با موضوع حریم مجموعه تئاتر شهر در وزارت میراث فرهنگی برگزار شد و طی آن جلسه و در شورای مربوطه در وزارت میراث فرهنگی حریم تئاتر شهر تعیین و مصوب و قرار شد این مصوبه به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ابلاغ شود.

وی تأکید کرد به محض اینکه وزارت میراث فرهنگی مصوب حریم تئاتر شهر را به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ابلاغ کند، با همکاری شهرداری تهران و شورای شهر و نهادهای مربوطه اقدامات لازم در خصوص حریم تئاتر شهر انجام می‌شود.

مدیرکل هنرهای نمایشی امروز سه‌شنبه ۴ آبان‌ماه درباره آخرین وضعیت اجرایی شدن حریم مجموعه تئاتر شهر بعد از مصوبه وزارت میراث فرهنگی به خبرنگار مهر گفت: درخواست جلسه با شهردار محترم تهران را ارائه داده‌ایم و منتظریم تا در این جلسه با حضور ایشان درباره اجرایی شدن حریم مجموعه تئاتر شهر گفتگو داشته باشیم.

آشنا یادآور شد: اسناد و مدارک لازم در خصوص حریم مجموعه تئاتر شهر را در اختیار داریم و در جلسه با شهردار محترم تهران این اسناد و مدارک ارائه می‌شود تا در خصوص اجرایی شدن حریم مجموعه تئاتر شهر تصمیم‌گیری شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.