دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۰

بهروز مفید:

همزمان با آخرین روز از ماه صفر، پخش «در کنار پروانه ها» هم در شبکه دو به پایان می رسد

سریال در کنار پروانه‌ها

سینماپرس: تهیه کننده سریال «در کنار پروانه ها» با اعلام اینکه تصویربرداری این مجموعه تا پایان هفته آینده در شمال کشور به پایان می رسد، اضافه کرد: همزمان با آخرین روز از ماه صفر، پخش «در کنار پروانه ها» هم در شبکه دو به پایان می رسد.

به گزارش سینماپرس، بهروز مفید در گفت و گو با ایسنا درباره آخرین وضعیت تصویربرداری و تدوین سریال «در کنار پروانه ها» توضیح داد: این مجموعه به پایان راه نزدیک شده است و قصه به زودی تمام می شود. آخرین قسمت از این مجموعه ۱۵ مهر ماه در آخرین روز از ماه صفر از شبکه دو سیما پخش می شود. در حال حاضر تدوین و مونتاژ این کار همزمان در حال انجام است.

او سپس به دشواری های تولید این سریال در ایام کرونا اشاره کرد و گفت: «در کنار پروانه ها» برایمان کار سختی بود؛ به دلیل اینکه اولا کار کردن در تیر و مرداد ماه در شمال کشور به لحاظ آب و هوایی واقعا نفس گیر است. از طرفی بحث کرونا مطرح بود و قطعا سختی هایی برایمان داشت، به اضافه قطعی برق در آن مقطع که واقعا کار را برایمان نفس گیر و دشوار کرده بود.

مفید همچنین خاطرنشان کرد: از سویی دیگر فشاری که برای رساندن کار به آنتن متحمل شدیم برایمان دشوار بود که خوشبختانه با همکاری همه عوامل به قولی که به سازمان صداوسیما داده بودیم، عمل کردیم و کارمان به پایان راه نزدیک شده است. در کل با در نظر گرفتن همه این شرایط، به نظرم کارمان دور از انتظار بود.

او درباره اینکه آیا پخش سریال «در کنار پروانه ها» به یکباره از سوی تلویزیون اعلام شد؟ بیان کرد: متاسفانه تولید سریال در همه مناسبت های سازمان صداوسیما یکباره است. ما در حال حاضر می دانیم مناسبت ماه رمضان را داریم اما هنوز کارهایمان کلید نخورده است؛ این در حالی است که ساخت یک سریال حداقل ۹ ماه زمان می برد تا به پایان برسد، به خصوص در شرایط کرونایی که کار دشوارتر هم می شود و قطعا این عجله ها به کار لطمه وارد می کند. اساسا اگر بحث فشردگی زمان برای رساندن مجموعه «در کنار پروانه ها» مطرح نبود، حداقل ۱۵ درصد کیفیت سریالمان بالاتر می رفت.

تهیه کننده سریال در حال پخش «در کنار پروانه ها» در پایان گفت: با توجه به اینکه این مجموعه یک کار قرآنی است و درواقع به شکل غیرمستقیم به مناسبت محرم می پردازد و به نوعی داستان اصلی، بحث تحول شخصیت فردی در داستان است، دلم می خواهد در کنار جذابیتش برای مخاطبان حرفی هم برای گفتن داشته باشد که امیدوارم این اتفاق افتاده باشد.

سریال «در کنار پروانه ها» به کارگردانی داریوش یاری هر شب ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه از شبکه دو سیما به روی آنتن می رود. پروانه معصومی، برزو ارجمند، شهین تسلیمی، محمود جعفری، بیتا سحرخیز، نگار عابدی، مهران رجبی و ... از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.