دوشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۴

توسط معاونت پژوهشی و هنری فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی ایران؛

فراخوان همایش «هنر و روایت» منتشر شد

فرهنگستان هنر

سینماپرس: فراخوان شرکت در همایش «هنر و روایت» توسط معاونت پژوهشی و هنری فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی ایران منتشر شد.

به گزارش سینماپرس، معاونت پژوهشی و هنری این فرهنگستان، نظر به اهمیت روایت‌شناسی و روایت‌نگاری در هنر و نقش تعیین‌کننده آن در دوره معاصر، همایش «هنر و روایت» را با هدف بررسی نقش روایت هنری در عصر نوین برگزار می‌کند.

پژوهشگران می‌توانند یافته‌های پژوهشی خود را حول محورهای مطالعاتی زیر به دبیرخانه علمی این همایش ارسال کنند:

«بازنمایی روایی و بازنمایی نمایشی در هنرها»، «عناصر روایی و هنرها: وجه، زمان، صدا …»، «روایت‌شناسی تطبیقی در هنرها: سینما، تئاتر، موسیقی، تجسمی…»، «روایت‌های ادبی و روایت‌های هنری»، «روایت‌های هنری و فرهنگ‌ها»، «روایت‌های هنری و واقعیت‌های زندگی»، «روایت‌های ایرانی و هنرهای ایرانی» و «روایت‌شناسی هنری در ایران (هنرمندان، محققان و مخاطبان)».

علاقه‌مندان برای شرکت در این همایش می‌توانند چکیده مقالات خود را، حداکثر تا ۳۰ آبان ۱۴۰۰، به رایانامه همایش، به نشانی ravayat@honar.ac.ir، و یا به‌صورت پستی به دبیرخانه همایش هنر و روایت، به نشانی تهران، خیابان ولیعصر، پایین‌تر از خیابان طالقانی، شماره ۱۵۵۲، فرهنگستان هنر، کد پستی ۱۴۱۶۹۵۳۶۱۳، ارسال کنند.

دبیری علمی این همایش بر عهده علی عباسی، استاد دانشگاه شهید بهشتی است و تاریخ برگزاری همایش مذکور اسفندماه ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده است. مخاطبان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۶۴۹۳۴۳۱ تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.