دوشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۱

وعده «شبکه نسیم» برای برگرداندن «خندوانه» به تلویزیون؛

چرا مدیران «رسانه ملی» پیگیر آقای سلبریتی برای برنامه سازی در «مملکت داغون ایران» می‌باشند؟!

خندوانه-رامبد جوان

سینماپرس: صدا و سیما با تزریق بودجه به برنامه‌های «خندوانه» در تلاشند که پس از ماه صفر به آنتن شبکه نسیم برگردانند. این در حالی است که «رامبد جوان» در تازه ترین تراوش ذهنی خود به صراحت «مملکت داغون» را برای توصیف ایران به کار برده است.

به گزارش سینماپرس، بر اساس آخرین نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان برنامه‌های «دورهمی» و «خندوانه» عنوان پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون را در تابستان ۱۴۰۰ به خود اختصاص داده‌اند و برای آنتن پس از ماه صفر، خود را آماده می‌کنند.

این دو برنامه که با شرایط متفاوت اجتماعی و اقتضائات منحصر به فرد در فرایند تولید به آنتن نسیم آمدند، در تدارک سری جدید هستند.

«خندوانه» تا پیش از محرم حدود ۵۲ قسمت روی آنتن برد که البته درگیری عوامل و بویژه رامبد جوان با بیماری کرونا سبب شد تا آنگونه که باید این فصل به اتمام نرسد تیم این برنامه در تلاش‌اند که با فروکش کردن بیماری کرونا و پس از محرم و صفر با حالی متفاوت و آنگونه که شایسته است «خندوانه» را تولید و پخش کنند.

«دورهمی» نیز که با تغییر کلی در فرم و ساختار برنامه از اواخر بهار ۱۴۰۰ پخش خود را آغاز کرده با محوریت سنجش و بالا بردن اطلاعات عمومی طراحی و با دکوری خاص تولید شد و با وجود تغییر ماهوی نسبت به سری قبل باز هم توانست در صدر برنامه‌های تلویزیونی قرار بگیرد.

«دورهمی» که ۳۳ قسمت آن تا پیش از این ایام پخش و برنده نهایی آن از بین داوطلبان حضور در فصل اول معرفی شد خود را برای فصل دوم در بعد از محرم و صفر آماده می‌کند که قرار است با حفظ کلیت برنامه بخش‌هایی به آن اضافه و در شیوه پرسش و جریان رقابت اتفاقات جذابی روی دهد و تا پایان سال روی آنتن شبکه نسیم خواهد بود.

اقدامات ویژه سازمان صدا و سیما در باج دهی به سلبریتی ها در شرایطی است که رفتارهای زننده رامبد جوان در طی سال های اخیر بر کسی پوشیده نبود و وقاحت رفتاری ایشان تا به آن حد گسترش یافته که به صراحت «مملکت داغون» را برای توصیف ایران به کار برده است.

رامبد جوان و ارشا اقدسی

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.