یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱

اقدام قابل تامل «رسانه ملی»؛

سریال طنز «زن زندگی مرد زندگی» در ایام محرم و صفر به شبکه پنج سیما می‌رود

سریال «زن زندگی مرد زندگی»

سینماپرس: مجموعه تلویزیونی طنز «زن زندگی مرد زندگی» با بازی بازیگرانی همچون عزت الله مهرآوران، محمود جعفری و شهین تسلیمی از شبکه پنج سیما روی آنتن می رود.

به گزارش سینماپرس، مجموعه تلویزیونی «زن زندگی مرد زندگی» به تهیه کنندگی رضا جودی و کارگردانی غلامرضا رمضانی و مسعود شاه محمدی از دوشنبه ـ اول شهریور ماه ـ ساعت ۲۳ از شبکه پنج سیما پخش خواهد شد.

این مجموعه تلویزیونی به قلم فهیمه سلیمانی در ژانر کمدی اجتماعی در ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه ای برای گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما تولید شده است و بازیگرانی همچون عزت مهرآوران، محمود جعفری، شهین تسلیمی، لیلی فرهادپور، سروش جمشیدی، نعیمه نظام دوست، خاطره حاتمی، میثم رازفر، رضا یزدانی، سامان دارابی، فرزانه سهیلی، صبا گرگین پور، کتایون بختیاری، آیدا نامجو و... در این سریال ایفای نقش می کنند.

«زن زندگی مرد زندگی» روایت زوجی است که چند سال از زندگی مشترکشان می گذرد و در هر قسمت مخاطب شاهد یک قصه خواهد بود.
این سریال در فضایی کمدی و ملودرام به واقعیت های زندگی و اجتماع می پردازد و آن را توصیف و نقد می کند.

«زن زندگی مرد زندگی» همچنین روایتگر موضوعاتی نو و مبتنی‌ بر نسل امروز است. موضوعاتی که ضرورت گفتگوی بین زوجین را تاکید می‌کند و از همین رو تلاش می کند در قالبی طنز، محتوایی آموزنده را نیز برای مخاطب به ارمغان بیاورد.

ترانه و ارسلان زوج اصلی داستان، بعد از گذشت چند سال از زندگی مشترکشان، با وجود تفاوت فرهنگی و برخی مشکلات اما عاشقانه و آرام در کنار هم زندگی می کنند و با گفتگو با یکدیگر مشکلات پیش آمده برای آنها شیرین و خاطره انگیز می شود.

روند داستان در هر قسمت با ورود به یکی از خانواده ها آغاز و در نهایت با مرور خاطرات، خندیدن و گذشتن از آنها در بالکن خانه که به آن آشیانه می گویند و محل امنی برای گفتگوی آنهاست به اتمام می‌رسد.

سریال «زن زندگی مرد زندگی» از شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت ۲۳ از شبکه پنج سیما پخش می شود و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۱ صبح، ۱۹ عصر و ۲ بامداد روی آنتن می رود.

نظرات

  • علی ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۷:۰۵
    0 0
    مگه الان ماه محرم نیست واقعاً این کار اهانت به اهل بیت علیهم السلام است باید پخش این سریال به بعد محرم و صفر موکول شود

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.