دوشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۴

محمد حسین فرحبخش:

پخش «تک‌خال» از شبکه‌های ماهواره‌ای یک دزدی در روز روشن است

فیلم سینمایی «تک‌خال»

سینماپرس: محمد حسین فرحبخش تهیه‌کننده «تک‌خال» گفت: متاسفانه پس از اولین نمایش آنلاین نسخه غیر قانونی آن در شبکه‌های ماهواره‌ای پخش شد و به نظرم اسم این کار آنچنان که مصطلح است و می‌گویند قاچاق نیست بلکه دزدی در روز روشن است.

به گزارش سینماپرس، محمد حسین فرحبخش در گفت‌وگو با میزان پیرامون اکران آنلاین فیلم کمدی «تک‌خال» گفت: نمایش آنلاین فیلم «تک‌خال» چند روزی است شروع شده و آمار نشان از استقبال بالای مردم و رضایت آن‌ها دارد.

وی با اشاره به اینکه اکران فیزیکی این فیلم حداقل تا یک ماه آینده ادامه دارد بیان کرد: اکران فیزیکی «تک‌خال» تا شروع ماه محرم ادامه پیدا خواهد کرد. این فیلم کمدی و خانوادگی در ارتباط با مخاطبین موفق بوده و ستاره‌های مورد توجه و علاقه مردم هم در آن هستند و با وجود پخش نسخه غیرقانونی آن همچنان دیده می‌شود.

کارگردان «پا تو کفش من نکن» با تاکید بر غیر اخلاقی بودن پخش نسخه غیر قانونی «تک‌خال» اظهار داشت: متاسفانه پس از اولین نمایش آنلاین نسخه غیر قانونی آن در شبکه‌های ماهواره‌ای پخش شد و به نظرم اسم این کار آنچنان که مصطلح است و می‌گویند قاچاق نیست بلکه دزدی در روز روشن است.

وی در همین راستا ابراز کرد: قبل از اکران اینترنتی احتمال پخش غیر قانونی فیلم را داشتیم و بعد از آن هم به این دلیل که اشخاصی که این کار را می‌کنند خارج از ایران هستند و نمی‌توانیم جلوی انتشار آن را بگیریم. مطمئنا این روند آسیب جدی و مهمی به اهالی سینما می‌زند و امیدوارم روزی این مشکل حل شود.

این تهیه‌کننده و کارگردان اضافه کرد: قطعا این فیلم در شرایط عادی و غیر کرونایی فروش بالاتری می‌داشت، اما در مجموع از اینکه در وضعیت کرونایی سینما فیلم روی پرده رفت پشیمان نیستم. خوشبختانه با فراز و فرودهای سینما «تک‌خال» فروشی بالاتر از یک میلیارد را تجربه کرد و الان هم در سینماها و هم به صورت آنلاین اکران دارد.

فرحبخش خاطرنشان کرد: برای بسیاری از فیلم‌های دیگر نیز قاچاق و انتشار غیر قانونی اتفاق افتاده و تنها می‌توان امیدوار بود که جلوی این روند گرفته شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.