یکشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۶

رادیو گفتگو؛

آیتم «با سخنگویان» به «رویداد» رادیو بازگشت

رادیو گفتگو

سینماپرس: سخنگویان کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی در رادیو گفتگو از شنبه تا چهارشنبه در یکی از آیتم های برنامه «رویداد» گزارش کار می دهند.

به گزارش سینماپرس، فصل جدید آیتم «با سخنگویان» در برنامه «رویداد» به تهیه کنندگی علی اسماعیلی از امروز ۱۳ تیر آغاز شد و از این پس سخنگویان کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی روزانه به صورت ارتباط تلفنی با این برنامه، فعالیت های کمیسیون مورد نظر خود در مجلس را تشریح می کنند.

گزارش دهی سخنگویان کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی، مستمر و منظم، زمینه ارتباط هر چه بیشتر مردم و خانه ملت را فراهم خواهد کرد و به طرح و دریافت دیدگاه های مردمی نسبت به موضوع گزارش ها خواهد انجامید.

مجله خبری تحلیلی «رویداد» از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۲ تا ۱۳ روی آنتن می رود و مخاطبان می توانند با آیتم «با سخنگویان» شنونده طرح مسایل و دغدغه های خود و پاسخگویی سخنگویان کمیسیون های مجلس باشند.

این آیتم پیش از این به گفتگو با مسئولان دستگاه های دولتی و اجرایی اختصاص داشت و طی یکی دو ماهی که پخش نشد تغییری در رویکردهای آن بوجود آمد و حالا در فصل جدید سراغ مجلس شورای اسلامی رفته است.

مخاطبان رادیو می توانند برای شنیدن برنامه رویداد و بخش «با سخنگویان»، علاوه بر استفاده از موج اف ام، ردیف ۱۰۳.۵ با اپلیکیشن ایرانصدا و از طریق تلفن های همراه خود نیز، می توانند شنونده این برنامه و سایر برنامه های رادیو گفتگو باشند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.