یکشنبه ۶ تیر ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۳

رئیس انجمن صنفی وی‌اودی ها خبر داد؛

«دبیر جشنواره جهانی فیلم فجر» دبیر انجمن صنفی وی‌اودی شد!

محمدمهدی عسگرپور در هشتمین روز سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر

سینماپرس: محمد صراف رئیس انجمن صنفی وی‌اودی از انتخاب محمدمهدی عسگرپور به عنوان دبیر جدید این صنف خبر داد.

به گزارش سینماپرس، محمد صراف رئیس انجمن صنفی وی‌اودی با اشاره به تصمیم‌های جدید این صنف از انتخاب محمدمهدی عسگرپور به عنوان دبیر جدید و بازگشت دو پلتفرم به فعالیت‌های این صنف خبر داد.

صراف با اشاره به جایگاه وی‌اودی‌ها گفت: رشد فعالیت‌های وی‌اودی‌ها در سال‌های گذشته و تولید محتوا در نمایش خانگی باعث شد لزوم فعالیت جدی‌تر انجمن صنفی بیش از پیش احساس شود.

وی با اشاره به تصمیمات جدید هیات مدیره انجمن اعلام کرد: بر همین اساس در جلسات هیات مدیره تصمیم جدی بر این بود که در عین اینکه فعالیت انجمن گسترش بیشتری پیدا کند نیاز است که یک دبیر با تجربه برای انجمن انتخاب شود. گزینه‌های زیادی مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت آقای محمدمهدی عسگرپور به دلیل تسلط به فضای پلتفرم‌ها و تولید، سابقه تهیه کنندگی و همچنین آشنایی کامل با قوانین تولید برای این سمت انتخاب شدند.

رئیس انجمن صنفی وی‌اودی با اشاره به تصمیمات دیگر انجمن صنفی اظهار کرد: از دو پلتفرم دعوت شد تا در صنف حضور داشته باشند و بر همین اساس با مدیران این پلتفرم‌ها جلساتی داشتیم که آنها نیز استقبال کردند.

صراف با اشاره به انصراف این ۲ پلتفرم در سال گذشته توضیح داد: حضور این ۲ پلتفرم در انجمن مغتنم است و به لحاظ قانونی هم مشکلی وجود ندارد، چون دوستان انصراف کتبی نداده بودند.

محمد صراف در پایان تصریح کرد: امیدواریم در سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» انجمن صنفی بتواند با برقراری ارتباط موثر با رگولاتور موانع پیش روی این صنعت بزرگ و نوپا را رفع کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.