سه‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۴

با درخواست حق‌پخش از سوی فدراسیون فوتبال؛

اکران بازی ایران و عراق لغو شد

فوتبال در سینما

سینماپرس: اکران بازی فوتبال ایران و عراق در سینماها به‌رغم فروش بلیت تنها چند ساعت مانده به آغاز این دیدار، لغو شد.

به گزارش سینماپرس، اکران فوتبال در سالن‌های سینما همزمان با بازی‌های مهم تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام‌جهانی فوتبال، یکی از تمهیداتی بود که از هفته گذشته در دستور کار برخی سینماداران قرار گرفت تا حکم تنفس مصنوعی برای خروج سالن‌های سینما از رکود کرونایی را داشته باشد.

اکران این بازی‌ها اما از همان گام نخست دست‌اندازهایی را پیش روی خود داشت که درخواست حق‌پخش از سوی فدراسیون فوتبال یکی از این دست‌اندازها بود.

در تازه‌ترین نمونه و تنها یک روز پس از آنکه اعلام شد سینماها مجوزهای لازم برای میزبانی از علاقمندان فوتبال را دریافت کرده‌اند و در حالی که استقبال خوبی از پیش‌فروش بلیت بازی ایران و عراق صورت گرفته بود، تنها چند ساعت مانده به شروع این بازی، اکران آن در سینماها به‌طور کامل لغو شد.

سامانه سینماتیکت به‌عنوان متولی فروش بلیت‌های این بازی در اطلاعیه‌ای در این زمینه نوشت: «با عرض پوزش پخش مسابقه ایران _ عراق در سینماهای کشور کنسل شده است. اگر خریدی انجام داده‌اید، مبلغ به حساب کاربری شما اضافه می‌شود. می‌توانید برای خریدهای بعدی از این مبلغ استفاده کنید یا از طریق گزینه درخواست برداشت وجه موجود در کیف پول برای بازگشت مبلغ به حساب بانکی خود اقدام نمایید.»

هنوز مراجع رسمی توضیحی درباره دلایل لغو ناگهانی اکران این بازی در سینماها ارائه نکرده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.