شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴

به کارگردانی «اصغر فرهادی»؛

امضای قرارداد «قهرمان» برای اکران پاییزی در سینماهای ایران

فیلم سینمایی «قهرمان»

سینماپرس: فیلم سینمایی «قهرمان» جدیدترین ساخته اصغر فرهادی که در هفتاد و چهارمین دوره جشنواره کن حضور دارد، پاییز در ایران اکران می‌شود.

به گزارش سینماپرس، سعید خانی مدیر عامل «خانه فیلم» خبر داد که قرارداد پخش داخلی «قهرمان» به کارگردانی اصغر فرهادی جهت اکران سراسری در ایران با این شرکت امضا شده است و احتمالاً در پاییز روی پرده می‌رود.

در فیلم «قهرمان» امیر جدیدی، محسن تنابنده، فرشته صدرعرفایی، احسان گودرزی و سارینا فرهادی و جمع دیگری از بازیگران که اغلب چهره‌های جدید هستند، به ایفای نقش پرداخته‌اند.

کمپانی فیلمسازی ممنتو به عنوان تهیه‌کننده و پخش‌کننده اروپایی «قهرمان» خلاصه داستان این فیلم را چنین تشریح کرده است: «رحیم» به خاطر بدهی در زندان است. در طول دو روز مرخصی، او تلاش می‌کند که طلبکارش را قانع کند تا از شکایتش در ازای پرداخت مبلغ کمتری، صرف‌نظر کند. اما اوضاع آن طور که او فکر می‌کند، پیش نمی‌رود.

تارنمای ایتالیایی سینماتوگرافو اما خلاصه داستان متفاوتی را منتشر کرده است: «قهرمان» درباره مردی است که به دلیل بدهی در زندان است اما پس از آزادی، متوجه می‌شود نامزدش یک کیف پر از پول پیدا کرده است، اما تصمیم می‌گیرد از این پول برای پرداخت بدهی‌اش استفاده نکند. زمانی که خبر این اقدام ایثارگرانه او در شهر می پیچد، به چهره‌ای معروف تبدیل شده و همشهری‌هایش برای کمک به او دست به کار می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.