جمعه ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵

کن ۲۰۲۱؛

تکمیل فهرست فیلم‌های حاضر در جشنواره فیلم کن

جشنواره کن

سینماپرس: فستیوال فیلم کن با معرفی چند فیلم جدید، فهرست حاضران در بخش‌های مختلف این دوره را کامل کرد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، فهرست فیلم‌های حاضر در جشنواره فیلم کن ۲۰۲۱ با معرفی چند فیلم جدید تکمیل شد.

در میان فیلم‌های جدید که راهی کن می‌شوند انیمیشن بلند «آن فرانک کجاست؟» ساخته آری فولمن که فیلم تحسین شده‌ای چون «والس با بشیر» را در کارنامه دارد، در بخش خارج از مسابقه انتخاب شده‌است.

این فستیوال همچنین «گرداب» ساخته گاسپار نوئه از کشورهای آرژانتین و ایتالیا را به بخش پرمیر و «من و برادرانم» ساخته یوهان مانکا از فرانسه را به بخش نوعی نگاه افزوده است.

«گرداب» با بازی داریو آرجنتو و فرانسواز لبرون فیلمی به سبک مستند درباره آخرین روزهای یک زوج مسن است و «من و برادرانم» با بازی سوفیا خمس و دالی بن‌صالح از یک نمایش الهام گرفته است.

فیلم‌هایی که به بخش نمایش نیمه‌شب افزوده شده‌اند شامل «ترالالا» یک کمدی موزیکال ساخته آرنو و ژان-ماری لارو و «عالی» ساخته ادری استروگو از فرانسه هستند.

به بخش نمایش‌های ویژه نیز «مهمانی بیل موری: دنیاهای جدید، مهد تمدن» ساخته اندرو موسکاتو از یونان و آمریکا، «می ایوبیتا عشق من» اولین ساخته نوئمی مرلان محصول فرانسه، «قهرمانان» ساخته ماکسیم روی و «آیا امشب تنهایی؟» ساخته وِن شیپی کارگردان چینی افزوده شده‌اند.

«خاطرات آن فرانک» با استفاده از خاطرات به جا مانده از این شخصیت ساخته شده است و به سفر کیتی یک دوست خیالی می‌پردازد که خاطرات آن فرانک به وی تقدیم شده است. او در دنیای امروز در خانه آن فرانک در آمستردام از خواب برمی‌خیزد و سعی می‌کند تا دوستش را در دنیای امروز پیدا کند.

پیش از افزوده شدن این فیلم‌ها برنامه کن دربرگیرنده ۶۲ فیلم بود ولی باید هنوز فیلم‌های بیشتری به برنامه امسال افزوده شود زیرا هنوز فیلم اختتامیه جشنواره هفتاد و چهارم کن معرفی نشده و شایعه‌ها حکایت از این دارد که این فیلم می‌تواند «OSS۱۱۷: از آفریقا با عشق» سومین قسمت از مجموعه فیلم‌های جاسوسی با بازی ژان دوژاردن باشد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.