جمعه ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۰

تحلیلی بر توییت رییس سازمان سینمایی از روش های جدید جاسوسی موساد؛

الهی: آقای انتظامی، شوک رد صلاحیت لاریجانی ارزش این اتهامات را ندارد!

الهی-انتظامی

سینماپرس: «اَنگ جاسوس بودن» به «منتقدان دولت» آن هم توسط دبیر کمیسیون قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، اعتراض شدید «سعید الهی» را به همراه داشت و سبب شد تا وی به عنوان یکی از منتقدان جدی تصمیمات فرهنگی دولت در طی هشت سال گذشته به این توییت واکنش نشان دهد.

به گزارش سینماپرس، پُرواضح است که عملکرد غلط و تصمیمات سراسر اشتباه دولت حسن روحانی در حوزه های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و ... موجب ایجاد تصویری به شدت سیاه از «تصمیم سازان بنفش» در فضای عمومی جامعه شده و رکورد محبوبیت «تک رقمی» را برای «دولت تدبیر و امید» در تاریخ جمهوری اسلامی به ثبت رسانده است. حالا در چنین شرایطی است که ترس از آینده و جایگاه مدیریتی سبب شده تا بسیاری از بنفش پوشان یا خود را مُنفک از روحانی و تصمیمات اشتباه دولت در طی هشت سال گذشته نشان دهند و یا آنکه برای پوشاندن ضعف خود در تصمیم سازی منطقی و عقلانی، به سمت فرافکنی رفته و عوامل خارجی را به عنوان دلیل ناکامی خود در اداره امور معرفی نمایند.

از مصادیق اتخاذ این شیوه می توان به توییت جدید «حسین انتظامی» اشاره کرد. توییتی که پس از انتصاب «دیوید بارنیا» به ریاست سازمان جاسوسی موساد تنظیم شد و رییس سازمان سینمایی تلاش بسیاری نمود تا تمام بی عرضگی های و تصمیمات غلط دولتمردان بنفش را به عامل خارجی اسراییل و نفوذ جاسوسان موساد مربوط سازد.

قطعا وجود عناصر نفوذی در بدنه مدیریتی کشور و بالاخص در بدنه فرهنگی، موضوعی غیر قابل انکار است که به دفعات و در طی چند سال گذشته توسط مقام معظم رهبری تذکر داده شده و در عین حال با بی توجهی متولیان امر همراه بوده است. اما حالا پس از گذشت هشت سال، این تلاشی مضحک است که بخواهیم ضمن فراموش نمودن چنین تذکراتی و با سابقه تقابل رسمی با تولیدات ترسیم کننده ای همچون «گاندو» که به نقش عوامل نفوذی در بدنه اجرایی کشور می پرداخت و ...؛ به سراغ سوء استفاده از واژه «نفوذ» رفته و برای تطهیر وجهه خود، رسما معترضان به تصمیمات نابخردانه دولتمردان در طی هشت سال گذشته را به عنوان «جاسوس» و عامل «موساد» معرفی نماییم!

«اَنگ جاسوس بودن» به «منتقدان دولت» آن هم توسط دبیر کمیسیون قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، اعتراض شدید «سعید الهی» را به همراه داشت و سبب شد تا وی به عنوان یکی از منتقدان جدی تصمیمات فرهنگی دولت در طی هشت سال گذشته به این توییت واکنش نشان داده و بنویسد:

با حساب و کتاب رییس سازمان سینمایی، منتقدان سیاست های فرهنگی دولت که به زعم ایشان نظراتشان گهگاه موجب اخلال در تصمیم سازی هاست، همگی از دم جاسوس موساند اند و خود بی اطلاعند!

وی در ادامه به خاطر بیان چنین اَنگ مضحکی و زدن چنین برچسبی به منتقدان دولت، به نکوهش «حسین انتظامی» پرداخته و اضافه می کند:

شوک رد صلاحیت جناب لاریجانی ارزش این تحلیل ها و اتهامات را در پایان دولت بنفش ندارد!

الهی: آقای انتظامی، شوک رد صلاحیت لاریجانی ارزش این اتهامات را ندارد!

نظرات

  • ۱۴۰۰/۰۳/۱۷ - ۰۸:۰۸
    0 0
    چه عجب صحبتی از انفعال نیست

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.