شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴

روی موج رادیو؛

سریال‌های جدید اداره کل هنرهای نمایشی رادیو معرفی شدند

رادیو

سینماپرس: اداره کل هنرهای نمایشی رادیو این هفته چند سریال جدید را برای پخش از شبکه های رادیویی مختلف آماده کرده است.

به گزارش سینماپرس، اداره کل هنرهای نمایشی رادیو این هفته چند سریال جدید با موضوعات متنوع را برای پخش از شبکه های رادیویی نمایش، ایران، تهران، فرهنگ، ورزش، جوان و معارف آماده پخش کرده است.

بر همین اساس سریال رادیویی «نجواهای غمگین ایرانی» داستان غم انگیزی است که از روز سوم شهریور ماه ۱۳۲۰ آغاز می شود و ماجرای هجوم روس ها از شمال شرقی خراسان به ایران و اشغال کشور توسط متفقین را روایت می کند. «نجواهای غمگین ایرانی» به تهیه کنندگی اشرف السادات اشرف نژاد، کارگردانی مهدی نمینی مقدم، نویسندگی حامد مقدم، افکتوری محمدرضا قبادی فر، صدابرداری رضا محتشمی و با هنرمندی عبدالعلی کمالی، احمد هاشمی، شهریار حمزیان، سیما خوش چشم، نازنین مهیمنی، محمد شریفی مقدم، محمد آقا محمدی، کرامت رودساز، امیر زنده دلان، حمید یزدانی، باقر کریم پور، سینا نیکوکار، محمد سعید سلطانی، امین بختیاری و شیما جان قربان هر روز ساعت ۲:۳۰ بامداد از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت ۳ بامداد روی آنتن رادیو فرهنگ می رود.

مجموعه رادیویی «شاخ» نیز هر روز ساعت ۸:۱۵ از رادیو نمایش پخش می شود. داستان این نمایش درباره مربی یک باشگاه بدنسازی به نام حامد است که از کار خود رضایت ندارد و اعتقاد دارد با قیافه مناسب و اندام ورزیده ای که دارد می تواند یک سلبریتی شود. این سریال رادیویی به نویسندگی حسین یعقوبی، کارگردانی مهرداد عشقیان، تهیه کنندگی فرشاد آذرنیا، افکتوری نازنین حسن پور، صدابرداری علی حاجی نوروزی و با هنرمندی مهدی نمینی مقدم، محمد رضاعلی، امیر زنده دلان، امین بختیاری، سعیده فرضی، شیما جان‌قربان، حمیدرضا هدایتی، محمد شریفی مقدم، سعید سلطانی، کامیار محبی، سلمان خطی و امیرعباس توفیقی علاوه بر رادیو نمایش ساعت ۱۳:۳۰ از رادیو ورزش نیز پخش می شود.

سریال رادیویی «مهمان ما» نیز این هفته هر روز ساعت ۱۹:۳۰ روی آنتن رادیو نمایش و ساعت ۲:۴۰ از رادیو معارف پخش می شود. این نمایش داستان اعضای یک خانواده است که درباره شرکت در انتخابات نگاه های متفاوتی دارند. «مهمان ما» به نویسندگی اکبر خوردچشم، کارگردانی امیر زنده دلان، تهیه کنندگی مهدی نمینی مقدم، افکتوری نرگس موسی پور، صدابرداری مجید آیینه و با هنرمندی محمد رضاعلی، صفا آقاجانی، نازنین مهیمنی، کرامت رودساز، عبدالعلی کمالی، مجتبی طباطبایی، شیرین سپه راد، علی میلانی، نوشین حسن زاده، امیر زنده دلان، امیر عباس توفیقی و مونا صفی به تازگی در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است.

نمایش رادیویی «روکش» به نویسندگی روح الله نوری و کارگردانی میرطاهر مظلومی هر روز ساعت ۸:۴۵ از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت ۲ بامداد روی آنتن رادیو جوان می رود. این نمایش به تهیه کنندگی مهدی نمینی مقدم، افکتوری محمدرضا قبادی فر، صدابرداری محمدرضا محتشمی و با هنرمندی شیما جان‌قربان، محمد حسین مجدزاده، مهرخ افضلی، شهریار حمزیان، میرطاهر مظلومی، مسعود زنوزی راد، فریبا طاهری، مجید حمزه، مروارید کریم پور، رامین پورایمان، مجتبی طباطبایی، داستان دختری را روایت می کند که با دوختن روکش صندلی ماشین برای تولد پدرش توانسته نظر راننده های تاکسی را به خود جلب و برای خود اشتغال ایجاد کند.

مجموعه رادیویی «نفر اول» نیز این هفته ساعت ۲۲:۳۰ از دو شبکه رادیویی نمایش و ایران پخش می شود. داستان این نمایش رادیویی درباره خانواده ای است که به دلیل چشم و هم چشمی می خواهند لوازم منزل را در فضای مجازی منتشر کنند و بر سر این ماجرا دچار چالش هستند. این نمایش به نویسندگی مجید حیدری، کارگردانی رامین پورایمان، تهیه کنندگی مهدیه تقی زاده، افکتوری نازنین حسن پور، صدابرداری محمدرضا محتشمی و با هنرمندی مینو جبارزاده، مهدی نمینی مقدم، مجید حمزه، بهناز بستان دوست، کامیار محبی، سینا نیکوکار، ناهید مسلمی، محمد سعید سلطانی و حمید یزدانی به تازگی تولید شده است.

سریال «آن روی سکه» هر روز به نویسندگی مجید حیدری و کارگردانی مهرداد عشقیان از رادیو نمایش و رادیو تهران پخش می شود. «آن روی سکه» درباره محاسن و معایب نحوه استفاده از اینترنت است. این نمایش رادیویی به تهیه کنندگی اشرف السادات اشرف نژاد، افکتوری محمدرضا قبادی فر، صدابرداری حیدر صفدری و با هنرمندی ناهید مسلمی، مینو جبارزاده، معصومه عزیزمحمدی، محمد آقامحمدی، احمد لشینی، شیما جان‌قربان، سیما خوش چشم، کرامت رودساز و مهدی نمینی مقدم ساعت یک بامداد از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت ۱:۴۰ روی آنتن رادیو تهران می رود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.