شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷

به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی؛

فیلمبرداری روزهای آبی به پایان رسید

سریال روزهای آبی-اکبر عبدی

سینماپرس: سریال روزهای آبی، سریالی شاد و خانوادگی است که در ۲۳ قسمت داستان دختری به نام ساره را روایت می‌کند.

به گزارش سینماپرس، همزمان با پخش ۱۲ قسمت از سریال روزهای آبی، فیلمبرداری این اثر تلویزیونی نیز به پایان رسید.

کار تولید و ضبط سریال «روزهای آبی» از سال گذشته در شمال کشور استان گیلان آغاز شده بود و پخش این سریال نیز همزمان با پایان ماه مبارک رمضان از شبکه ۵ سیما آغاز شده است.

سریال روزهای آبی، سریالی شاد و خانوادگی است که در ۲۳ قسمت داستان دختری به نام ساره را روایت می‌کند که قرار است، با پسری به نام بردیا ازدواج کند و به کشور آلمان مهاجرت نماید، اما در اثر اتفاقاتی که برای پدرش رخ می‌دهد، به ناچار مجبور به سفر به شمال کشور و سکونت در زادگاه مادری‌اش می‌شود. ویدا جوان و سامان صفاری بازیگران نقش ساره و بردیا هستند.

اکبر عبدی، نادر سلیمانی، مهران رجبی، فریبا متخصص و ایرج نوذری از جمله بازیگران این پروژه تلویزیونی به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی و تهیه کنندگی پرویز امیری هستند.

از دیگر بازیگران این سریال هم می‌توان به امیر غفارمنش، علی سلیمانی، رامین ناصر نصیر، علیرضا جلالی تبار، افشین سنگ‌چاپ، کیوان ساکت‌اف، مجید پتکی، مهسا غفوری، مرتضی زارع، عاطفه چوپانی، مجید شهریاری، پرهام موحدی، پریا مهدوی و امین علی شهسواری اشاره کرد.

سایر عوامل «روزهای آبی» هم عبارتند از علی عبدی دهسرخ مجری طرح، هاشم علی‌اکبری مدیر تولید، رامین راست‌جو مدیر تصویربرداری، بهروز عابدینی مدیر صدابرداری، وحید کاشی مدیر برنامه‌ریزی، افشین سنگ‌چاپ دستیار اول کارگردان، حمید شهیری طراح صحنه، محسن ملکی طراح گریم، عاطفه غلامپور طراح لباس، ویدا صادقی منشی صحنه، زهره صباغیان تدوینگر، محسن گوهرشناس مدیر تدارکات، امیر رضایی شریفی عکاس و نسیم اسدپور مشاور رسانه‌ای و ...

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.