سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳

نادر فلاح:

دیگر قید سیمرغ بلورین را زده‌ام و برای خود فیلم و نقش کار می‌کنم/سعی دارم کار خود را انجام دهم و به چیزی دل نبندم

نادر فلاح

سینماپرس: بازیگر سریال «زمین گرم» گفت: به شخصه از حضور در سریال «زیرخاکی ۲» خوشحالم زیرا علاوه بر کیفیت بالا بازخوردهای بسیار خوبی را برای من به همراه داشته است.

به گزارش سینماپرس، نادر فلاح در گفت‌وگو با میزان، پیرامون حضور دوباره خود در سریال «زیر خاکی» گفت: در فصل دوم سریال «زیر خاکی» حضور دارم و ادامه نقش خود در این سریال بازی می‌کنم، خوشبختانه اثر در فصل اول با استقبال بالایی از سوی مخاطبان روبرو شد و امیدوارم در فصل دوم نیز به همین منوال پیش برود.

بازیگر فیلم سینمایی «درخونگاه» در همین رابطه ادامه داد: به شخصه از حضور در سریال «زیرخاکی ۲» خوشحالم زیرا علاوه بر کیفیت بالا بازخوردهای بسیار خوبی را برای من به همراه داشت.

بازیگر سریال «زیر خاکی» پیرامون حضور سینمایی خود در فیلم مسعود کیمیایی بیان کرد: فیلمنامه «خائن کشی» برای من جذابیت های خاص خود را داشت و دوست داشتم در کنار کیمیایی کار کنم، از سویی بازیگران خوبی هم در اثر حضور داشتند که همکاری با آنها جذابیت‌های خاص خود را برایم داشت.

وی درباره سایر آثار سینمایی خود اظهار کرد: علاوه بر «خائن کشی» فیلم «مجوز خروج» نیز به ایفای نقش پرداخته‌ام، «مجوز خروج» فیلم خاص و خوبی است و کارگردانی خوبی در آن صورت گرفته است، در این اثر بار دیگر همچون سریال «زیرخاکی» با پژمان جمشیدی همبازی شدم که در نوع خود جالب است، علاوه بر آن بازیگرانی همچون رضا کیانیان هم در این فیلم سینمایی به ایفای نفش می پردازند.

وی خاطرنشان کرد: من نقشهای زیادی بازی کردم که به اذعان همه می‌توانستند برایم سیمرغ به همراه داشته باشند اما هیچوقت این اتفاق نیفتاد. واقعیت امر دیگر قید سیمرغ بلورین را زده‌ام و برای خود فیلم و نقش کار می‌کنم و سعی دارم کار خود را انجام دهم و به چیزی دل نبندم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.