دوشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲

علیرضا استادی:

خبر منتشر شده در قبال کرونای من و توقف یک پروژه سینمایی صرفا یک شیطنت تبلیغاتی برای دیده شدن بیشتر آن اثر بود

سریال «دادِستان»؛ علیرضا استادی

سینماپرس: بازیگر فیلم لاتاری گفت: خبر منتشر شده در قبال درگیری شدید ریه های من به کرونا و توقف یک پروژه سینمایی صرفا یک شیطنت تبلیغاتی برای دیده شدن بیشتر آن اثر بود.

به گزارش سینماپرس، علیرضا استادی در گفت‌وگو با میزان، پیرامون آخرین وضعیت جسمانی خود گفت: خوشبختانه پس از ابتلا به بیماری کرونا تلاش پزشکان و دعای خیر مردم عزیز کشورم باعث شد تا به سرعت بر بیماری فائق شوم، در حال حاضر مرخص شده و در خانه دوران نقاهت خود را سپری می کنم.

وی درباره شدت بیماری کرونای خود اضافه کرد: درصد کمی از ریه هایم به بیماری کرونا مبتلا شده بود و همین باعث شد تا بتوانم سریع بیماری را پشت سر بگذارم، بی اغراق تلاش پزشکان در خصوص خودم و تمامی بیماران کرونایی که در بخش بودند ستودنی است و خالصانه دست تک تک آنها را می فشارم.

استادی: با خبر ابتلای من به کرونا و درگیری شدید ریه‌هام به دنبال تبلیغ فیلم خود بودند

بازیگر فیلم سینمایی لاتاری درباره بازگشت خود به عرصه بازیگری افزود: فعلا طبق تشخیص پزشکان باید دوران نقاهت و قرنطینه پس از بیماری را پشت سر بگذارم، باید منتظر بمانم تا بیماری به طور کامل از بدنم بیرون برود تا بعد از آن بتوانم جلوی دوربین بروم.  

وی درباره خبر منتشر شده پیرامون اوضاع وخیم بیماری خود اضافه کرد: متاسفانه در قبال خبر بیماری من توسط یکی از رسانه ها بزرگنمایی شد، من سر هیچ پروژه ای نبودم که بخواهم از عوامل کرونا گرفته باشم و یا اینکه پروژه به علت بیماری من متوقف شود، آن فیلمی که در خبر آمده بود نزدیک به یکسال پیش فیلمبرداری اش به اتمام رسیده است و این خبر منتشر شده در قبال درگیری شدید ریه های من به کرونا و توقف آن پروژه صرفا یک شیطنت تبلیغاتی برای دیده شدن بیشتر آن اثر بود.  

استادی: با خبر ابتلای من به کرونا و درگیری شدید ریه‌هام به دنبال تبلیغ فیلم خود بودند

استادی با تاکید بر لزوم رعایت پروتکلهای بهداشتی اضافه کرد: هرچند بیماری کرونا برای من به سرعت گذشت و شدت چندانی نداشت اما به واقع از همه مردم استدعا دارم که این بیماری را جدی بگیرند و هم به خودشان و هم به کادر درمان رحم کنند زیرا شرایط بسیار سختی بر پزشکان و پرستاران ما می گذرد.  

استادی در همین رابطه خاطرنشان کرد: امیدوارم که این بیماری هرچه سریعتر از بین برود تا همه بتوانیم با خیال راحت زندگی کنیم، به امید خدا پس از پایان نقاهت و عادی تر شدن اوضاع بیماری کرونا برای بازی در سریال تلویزیونی «خودخواسته» جلوی دوربین خواهم رفت.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.