سه‌شنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱

شبکه دو سیما؛

فصل دوم «ایرانیش» ساخته می‌شود

مجموعه مستند «ایرانیش»

سینماپرس: تهیه‌کننده مسابقه «ایرانیش» بیان کرد که فصل دوم این مجموعه به تولید خواهد رسید.

به گزارش سینماپرس، پس از پخش آخرین قسمت از مسابقه کاملاً ایرانی «ایرانیش» که شب گذشته از شبکه دو سیما روانه آنتن شد، احسان ارغوانی تهیه‌کننده این برنامه از تغییراتی که در صورت تولید فصل دوم در آن شاهد خواهیم بود، سخن گفت.

احسان ارغوانی درباره جزئیات فصل دوم «ایرانیش» و تغییراتی که نسبت به فصل اول خواهد داشت به مهر توضیح داد: در فصل جدید برخی از مسابقات و بازی‌های ایرانی کامپیوتری می‌شوند تا جوانان بتوانند ارتباط بهتری با آن برقرار کنند و از مسیر بازی‌های رایانه‌ای به سمت بازی‌های ایرانی جذب شوند.

وی درباره ساخت مسابقات خانوادگی در دوران کرونا بیان کرد: با توجه به تمهیدات و اجرای کامل دستورالعمل‌های بهداشتی طی ۷ ماه ضبط این مسابقه، هیچیک از خانواده‌ها و یا عوامل برنامه به کرونا مبتلا نشدند هرچند حضور این ویروس شرایط بسیار سختی را برای تیم تولید فراهم کرد.

تهیه‌کننده «ایرانیش» در ادامه عنوان کرد: برنامه‌سازان باید ذائقه مخاطب را تغییر دهند. شبکه‌های غربی ذائقه مخاطب ما را به سمت و سویی می‌برند که به بازی‌های غربی تمایل پیدا کند و ما وقتی فقط نظاره‌گر این اتفاق باشیم، بازی را باخته‌ایم. به کمک مدیران شبکه به ویژه مدیر شبکه دو ذائقه‌سازی مخاطب به سمت فرهنگ و هویت ایرانی را هدف گرفته‌ایم و فکر می‌کنم در فصل اول هم تا حدودی موفق بوده‌ایم.

وی در ادامه به جوایز سه گروه برتر این مسابقه در فصل اول اشاره و اظهار کرد: در فینال این مسابقه که گروه‌های اول تا سوم مشخص شدند برای هر یک به ترتیب ۱۵۰ میلیون، ۱۰۰ میلیون و ۵۰ میلیون تومان وجه نقد اهدا می‌شود و امیدواریم در فصل دوم نیز همچون سری اول «ایرانیش» در امر ترویج فرهنگ و بازی‌های ایرانی در میان خانواده‌ها به شکلی نوین موفق ظاهر شویم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.