سه‌شنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷

محمد کاسبی:

اگر طی سال گذشته سینما و تئاترمان متضرر شد از سر بی برنامگی بود

محمد کاسبی

سینماپرس: بازیگر سریال «سر دلبران» گفت: تنها مدیوم موفق در سال گذشته تلویزیون بود، مردم به واسطه خانه نشینی پای تلویزیون بودند و خوشبختانه تولید آثاری مثل دادستان باعث شد تا آنها از زمانشان به خوبی استفاده کنند.

به گزارش سینماپرس، محمد کاسبی در گفت‌وگو با میزان، پیرامون فرارسیدن سال نو و عید نوروز گفت: خوشحالم که امسال می‌توانم بار دیگر بهار را تجربه کنم، متاسفانه سال گذشته تا حدی مشکلات بیماری کرونا گریبان همه را گرفته بود که همینکه می توانیم سر سفره هفت سین بنشینیم جای شکر دارد.  

وی در همین راستا ادامه داد: سال گذشته برای همه مردم سخت گذشت، بیماری کرونا بسیاری از دوستان را از ما گرفت، امیدوارم امسال به هر طریقی که می شود این بیماری ریشه کن شود تا دیگر شاهد اخبار تعداد آمار قربانیان بیماری کرونا نباشیم.  

***بازی در سریال «دادستان» اتفاق خوب من در سال ۹۹ بود

بازیگر سریال «دادستان» درباره فعالیت های خود در سال گذشته اضافه کرد: پیشنهادات زیادی برای بازی داشتم اما تمام وقتم به بازی در سریال «دادستان» مسعود ده نمکی گذشت، خوشبختانه اثر هم خوب از آب درآمد و مخاطب آن را دوست داشت.  

وی در همین راستا ادامه داد: شاید سال پیش کم کار بودم، اما وقتی یک بازیگر در یک کار خوب بازی میکند همان یک کار ارزش چندین اثر را برای او به همراه دارد، این اتفاقی است که برای من هم افتاد، سریال دادستان و همکاری با مسعود ده نمکی به عنوان یک کارگردان کاربلد تا حدی با ارزش بود که کم کاری یکساله ام جبران شد.

بیشتر بخوانید:

آخرین گفت‌وگوی «محمد کاسبی» پیرامون حضورش در سریال «دادستان» اینجا بخوانید

بازیگر سریال «سر دلبران» درباره برنامه خود برای گذران نوروز امسال تاکید کرد: من مسافرت در بهار را دوست دارم اما به دلیل ادامه شیوع بیماری کرونا امسال خانه می مانم، طی سالهای پیش هم اگر کار اجازه می داد و سر فیلمبرداری نمی بودم ترجیح می دادم به مسافرت بروم، بهار فصل زیبایی است و گشت و گذار در این فصل برایم جذاب است.  

وی در همین رابطه ادامه داد: حال که به خاطر وضعیت کرونا به مسافرت نمی روم ترجیح میدهم وقتم را با خانواده بگذرانم، کتاب بخوانم و گه گاه اگر فرصت بود فیلم تماشا کنم، به نظر من این روزها بهتری زمان برای کتاب خواندن است، فرصتی که شاید بعد از کرونا به واسطه اینکه همه ما دوباره مشغول کار می شویم پیش نیاید.  

***تنها مدیوم موفق در دوران کرونا تلویزیون بود

این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون درباره وضعیت سینما در سال گذشته اظهار کرد: سال گذشته سینمایی نداشتیم که بخواهم در مورد آن حرف بزنم، طبیعی است که وضعیت کاملا ناامید کننده و بغرنج بود، در اکثریت ماه های سال پیش سالنها تعطیل بودند و همین باعث ورشکستگی اکثریت سالن داران بود.  

اگر طی سال گذشته سینما و تئاترمان متضرر شد از سر بی برنامگی بود

وی در همین رابطه ادامه داد: در این میان سینما دو بار بازگشایی شد که به نظرم فرقی با تعطیلی آن نداشت، اکثر فیلمها نفروختند و تهیه کنندگان ضررهای مالی فراوانی دادند، تنها مدیوم موفق در سال گذشته تلویزیون بود، مردم به واسطه خانه نشینی پای تلویزیون بودند و خوشبختانه تولید آثاری مثل دادستان باعث شد تا آنها از زمانشان به خوبی استفاده کنند.

کاسبی با تاکید بر لزوم برنامه ریزی در بخش فرهنگی خاطرنشان کرد: اگر ما طی سال گذشته سینما و تئاترمان متضرر شد از سر بی برنامگی بود، کاش حالا که بیش از یکسال از کرونا گذشته مسئولین فرهنگی بالاخره به راهکاری برای مقابله با این بحران رسیده باشند.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.