چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۵

از شبکه‌های سیما؛

«انقلاب از درون» آغاز می شود

انقلاب از درون

سینماپرس: «انقلاب از درون» عنوان تازه ترین مستند اداره کل پژوهش‌های اسلامی رسانه صدا و سیما است که با حضور دکتر ادگاردو روبین تولید شده است. این فیلم نگاهی متفاوت به تاثیر انقلاب اسلامی در دهه‌های اخیر تا به امروز دارد.

به گزارش خبرگزاری سینماپرس، مستند «انقلاب از درون» به تهیه‌کنندگی عباس صالح مدرسه ای برای نخستین‌بار از شبکه های سیما پخش می‌شود. «عباس صالح مدرسه‌ای» که نویسندگی و کارگردانی ۸۴ فیلم مستند و داستانی را در کارنامه خود دارد، این بار نیز با یک فیلم تحلیلی نزد مخاطبان می آید.

عباس صالح‌مدرسه‌ای همچنین درباره ساخت مستند «انقلاب از درون» به خبرنگار سینما پرس گفت: دکتر ادگاردو روبین مُبلّغِ اسلام در بیست کشور آمریکای لاتین است و خود را تحت تاثیرِ شعاعِ انقلاب اسلامی ایران می داند. او پژوهشگری پُر تلاش در عرصه بین الملل است و سعی ما بر این بود تا دغدغه ها و فهرستِ فعالیت های جهادیِ وی را این مستند بیاوریم.

وی افزود: تلاشم براین بوده که فیلم تاریخ مصرف نداشته باشد و در همه ایام قابل استفاده باشد. هر چند بنا بر دلائلی نشد این پروژه ادامه پیدا کند اما امیدوارم پازلِ این موضوع در مستندهای دیگر کامل شود.

کارگردان «انقلاب از درون» عنوان کرد: هر یک از کسانی که تحت تاثیر این نهضت قرار گرفته اند، در واقع این انعکاس ها موجب شده ابتدا انقلاب از درونِ خودشان شکل بگیرد و باعثِ  تحول و پویایی شان شود.

صالح مدرسه ای در پایان افزود: وظیفه خود می دانم تا از حمایت های خالصانه و بی دریغِ حجت الاسلام والمسلمین صادق لیراوی قدردانی کنم.

لازم به ذکر است، مستند بررسیِ «انقلاب از درون» آخرین محصول  اداره کل پژوهش های رسانه صدا و سیما در سال ۱۳۹۹ است و سایر عوامل این مستند عبارتند از؛ حسین اسدی زاده (مشاور پروژه)، مجد الدین معلمی(ناظر کیفی)، سید محمود حسینی(فیلمبردار)، حامد توکلیان  (پژوهشگر و نویسنده)، جواد یقموری (تدوینگر و صداگذار)، محمد علی خراسانی (مدیر تولید)، محمد میرابی(پشتیبانی فنی)، عباس کبیر(طراح پوستر) و خانه هنرمندان امروز (مجری طرح).

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.