چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶

نادر فلاح:

دیگر قید سیمرغ بلورین را زده‌ام و برای خود فیلم و نقش کار می‌کنم

نادر فلاح

سینماپرس: بازیگر فیلم سینمایی «درخونگاه» گفت: برای حضور در فصل دوم سریال «زیر خاکی» وارد قرارداد شده ام و قرار است ادامه نقش خود در این سریال را بازی کنم، خوشبختانه اثر در فصل اول با استقبال بالایی از سوی مخاطبان روبرو شد و امیدوارم در فصل دوم نیز به همین منوال پیش برود.

به گزارش سینماپرس، نادر فلاح در گفت‌وگو با میزان، پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر مشغول بازی در سریال «جشن سربرون» هستم و به احتمال فراوان تا پایان سال مشغول این پروژه باشم، این اثر هم اکنون با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی به تولید خود ادامه می‌دهد و امیدوارم تا پایان پروژه برای هیچکدام از عوامل اتفاقی از قبیل بیماری کرونا حادث نشود.  

وی با اشاره به حضور دوباره خود در سریال «زیر خاکی» اضافه کرد: برای حضور در فصل دوم سریال «زیر خاکی» وارد قرارداد شده ام و قرار است ادامه نقش خود در این سریال را بازی کنم، خوشبختانه اثر در فصل اول با استقبال بالایی از سوی مخاطبان روبرو شد و امیدوارم در فصل دوم نیز به همین منوال پیش برود.  بازیگر فیلم سینمایی «درخونگاه» در همین رابطه ادامه داد: فیلمبرداری فصل دوم زیر خاکی نزدیک به یک ماه است که آغاز شده و دوستان مشغول کار هستند، البته هنوز زمان بازی من در داستان فرا نرسیده ولی به احتمال فراوان به زودی جلوی دوربین زیرخاکی بروم. به شخصه از حضور در این سریال خوشحالم زیرا علاوه بر کیفیت بالا بازخوردهای بسیار خوبی را برای من به همراه داشت.

وی با اشاره به فعالیت‌های سینمایی خود در سال جاری تاکید کرد: قرارداد بازی در فیلم سینمایی «خائن کشی» به کارگردانی مسعود کیمیایی را امضا کرده ام، البته فیلمبرداری این پروژه هنوز کلید نخورده و نمی دانم که می‌تواند راهی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر شود یا خیر.  

بازیگر سریال «زیر خاکی» در همین رابطه ادامه داد: فیلمنامه خائن کشی برای من جذابیت های خاص خود را داشت و دوست داشتم در کنار کیمیایی کار کنم، از سویی بازیگران خوبی هم در اثر حضور دارند که همکاری با آنها جذابیت‌های خاص خود را دارد.  

وی درباره سایر آثار خود در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر اظهار کرد: علاوه بر خائن کشی با فیلم «مجوز خروج» راهی فجر امسال خواهم شد، البته همه اینها مترصد این است که این دو فیلم به مرحله نهایی جشنواره فیلم فجر راه پیدا کنند.  

فلاح در همین رابطه ادامه داد: «مجوز خروج» فیلم خاص و خوبی است و کارگردانی خوبی در آن صورت گرفته است، در این اثر بار دیگر همچون سریال زیرخاکی با پژمان جمشیدی همبازی شدم که در نوع خود جالب است، علاوه بر آن بازیگرانی همچون رضا کیانیان هم در این فیلم سینمایی به ایفای نفش می پردازند.  

وی درباره احتمال دریافت سیمرغ بلورین از سی و نهمین جشنواره فیلم فجر خاطرنشان کرد: من نقشهای زیادی بازی کردم که به اذعان همه می‌توانستند برایم سیمرغ به همراه داشته باشند اما هیچوقت این اتفاق نیفتاد. واقعیت امر دیگر قید سیمرغ بلورین را زده‌ام و برای خود فیلم و نقش کار می‌کنم، شاید چند سال پیش تمرکز زیادی برای موفقیت در فجر می‌گذاشتم اما امروز دیگر آن اشتیاق را برای جایزه گرفتن ندارم و سعی می کنم کار خود را انجام دهم و به چیزی دل نبندم.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.