جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲

به کارگردانی آیدا پناهنده؛

رونمایی از پوستر انگلیسی «تی‌تی»

فیلم سینمایی «تی‌تی»

سینماپرس: پوستر بین‌المللی فیلم سینمایی «تی‌تی» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی آیدا پناهنده، همزمان با نخستین نمایش جهانی آن در فستیوال فیلم توکیو ۲۰۲۰ منتشر شد.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی «تی‌تی» چهارمین ساخته آیدا پناهنده است که با متنی از ارسلان امیری و خودش، زمستان سال گذشته جلوی دوربین رفت و اولین نمایش آن در بخش «Tokyo Premiere ۲۰۲۰» این فستیوال ژاپنی بوده که در سه نوبت برای تماشاگران، رسانه‌ها و مطبوعات به نمایش درآمده است.

همچنین در روز ۴ نوامبر نشست پرسش و پاسخ کارگردان با فستیوال توکیو و تماشاگران فیلم و گفتگو با مطبوعات ژاپنی به صورت آنلاین برگزار شد.

محمدحسین هوشمندی طراحی پوستر بین‌المللی فیلم «تی‌تی» را بر عهده داشته است.

پارسا پیروزفر، الناز شاکردوست و هوتن شکیبا بازیگران اصلی این فیلم هستند و کمپانی Dreamlab Films به مدیریت نسرین میرشب پخش جهانی آن را بر عهده دارد.

لیست عوامل اصلی فیلم به شرح زیر است: تهیه کننده و کارگردان: آیدا پناهنده، مجری طرح: حامد پروین‌خسروی، فیلمنامه: ارسلان امیری و آیدا پناهنده، مدیر فیلمبرداری: فرشاد محمدی، طراح صحنه و لباس: امیر اثباتی، مدیر تولید: مسعود دلیری، صدابردار: وحید مقدسی، آهنگساز: علیرضا افکاری، صداگذار: بهمن اردلان، طراح چهره‌پردازی: عباس عباسی، تدوین: عماد خدابخش و ارسلان امیری، برنامه‌ریز: خسرو نصیری‌خواه، مشاور رسانه‌ای: محمد حیدری، مدیر امور پس‌تولید: نیما دبیرزاده، طراح جلوه‌های دیداری: وحید قطبی‌زاده، دستیار اول کارگردان: عباس بهبودی، عکاس: امید صالحی، اصلاح رنگ: هوتن حق‌شناس.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.