شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰

سخنگوی شورای صنفی نمایش:

بعید می دانم که تعطیلی سینماها تاثیر چندانی در وضعیت فعلی بیماری کرونا داشته باشد

مرتضی شایسته و محمد قاصد اشرفی در مراسم تشییع پیکر مرحوم «حبیب کاوش»

سینماپرس: سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: اصلا و ابدا هیچ شکایتی از یک سینما هم پیرامون عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ما گزارش نشده است، اتفاقا سینماها با همکاری کامل سینماداران به صورت کامل پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کردند و به هیچ عنوان مکانی خطرناک برای مخاطبان خود نبودند.

به گزارش سینماپرس، مرتضی شایسته در گفت‌وگو با میزان، پیرامون تعطیلی دوباره سینماها به دلیل محدودیت های کرونایی در شهر تهران گفت: به امید خدا در قبال این محدودیت‌ها یکشنبه هفته آتی تصمیم گیری شده و در صورت تغییر در روند اکران سینماها تصمیماتی اتخاذ خواهد شد.  

وی درباره وضعیت اکران آثار سینمایی در شرایط فعلی بیماری کرونا اظهار کرد: طبیعتا تمامی فیلم‌ها بعد از بازگشایی سینماها به روند قبلی اکران باز خواهند گشت و فیلم‌هایی که به تازگی در چرخه اکران قرار گرفته اند نیز هفته اول آنها به حساب می آید، بدون شک این بازه زمانی تعطیلات جزو تاریخ اکران یک اثر محسوب نخواهد شد.  سخنگوی شورای صنفی اکران درباره تاثیر بازگشایی سینماها در افزایش تعداد بیماران کرونایی اظهار کرد: تاکنون هیچ شکایتی و یا گزارشی مبنی بر ابتلای تماشاگران سینما به کرونا به ما ارسال نشده و سینماها به هیچ وجه در افزایش تعداد مبتلایان تاثیرگذار نبوده اند.

وی در همین راستا ادامه داد: اصلا و ابدا هیچ شکایتی از یک سینما هم به ما گزارش نشده است، اتفاقا سینماها با همکاری کامل سینماداران به صورت کامل پروتکلهای بهداشتی را رعایت کردند و به هیچ عنوان مکانی خطرناک برای مخاطبان خود نبودند.  

شایسته تعطیلی سینماها را ضربه زننده به بدنه سینما دانست و خاطرنشان کرد: بدون شک ما موظف به تبعیت از دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم اما از نظر من اگر بنا بر کاهش تعداد مبتلایان است باید برنامه ای بزرگتر در نظر گرفته شود تا ما شاهد کاهش جدی و ملموس تعداد بیماران باشیم. بعید می دانم که تعطیلی سینماها تاثیر چندانی در وضعیت فعلی بیماری کرونا داشته باشد.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.