دوشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛

اعلام برنامه‌های تجسمی سازمان فرهنگی هنری شهرداری در ماه محرم

جشنواره امام حسین

سینماپرس: نمایشگاه پوستر «روایت عشق»، نمایشگاه مجازی عکس «شور شیدایی» و نمایشگاه مجازی نقاشی و خوشنویسی «محرم در آئینه هنر» از جمله برنامه‌های محرمی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در ماه محرم است.

به گزارش سینماپرس، برنامه‌های ویژه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در ایام ماه محرم در حوزه هنرهای تجسمی اعلام شد که به شرح زیر است:

نمایشگاه پوستر خیابانی «روایت عشق» با همکاری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و حوزه هنری برگزار می‌شود. در این نمایشگاه تعداد ۴۰ پوستر از برگزیده‌های سوگواره هنر عاشورایی حوزه هنری انتخاب و روی بنرهای ۲ در ۳ متر چاپ و در بلوار کشاورز حد فاصل خیابان فلسطین تا خیابان شهید عبدالله زاده نصب شده است.

همچنین نمایشگاه مجازی عکس تاریخی «شور شیدایی» در صفحه اینستاگرام موزه عکسخانه شهر برگزار خواهد شد.

در این نمایشگاه ۳۰ عکس از دسته‌جات و هیأت‌های عزاداری ایران از سال ۱۲۹۰ تا ۱۳۵۰ هجری شمسی برگزیده شده و در صفحه اینستاگرام موزه عکسخانه هر شب یک عکس منتشر و معرفی می‌شود.

نمایشگاه مجازی نقاشی و خوشنویسی «محرم در آئینه هنر» که گلچینی از آثاری گنجینه موزه هنرهای دینی امام علی (ع) است در صفحه اینستاگرام موزه به نمایش گذاشته می‌شود. در این نمایش، هر شب ۲ اثر در صفحه اینستاگرام موزه منتشر و معرفی می‌شود.

تولید یک فتوکلیپ «روایت محرم» و تولید موشن گرافیک «نَقل عاشورا» به مناسبت تاسوعا و عاشورا از جمله دیگر فعالیت‌های هنری این سازمان در ماه محرم است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.