شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۹

مهدی فقیه:

امیدوارم شر این بلا به زودی از سر ما کم شود

مهدی فقیه - برنامه «سید احرار»

سینماپرس: بازیگر سینما و تلویزیون که در روز پزشک به بیمارستان نمازی رفته بود گفت: حضور من در بیمارستان و تقدیر از کادر درمانی با شاخه گل، ادای دینی به این دوستان و حداقل کاری بود که از دستم برمی‌آمد.

به گزارش سینماپرس، مهدی فقیه، بازیگر تلویزیون و سینمای ایران در گفتگو با آنا با اشاره به روز پزشک و تقدیر از کادر درمانی کشور در روزهای کرونایی گفت: من ساکن شیرازم و برای تقدیر از کادر درمانی کشورمان که روزهای سختی را سپری می‌کنند با شاخه‌گل‌هایی به بیمارستان نمازی رفتم بلکه بتوانم ذره‌ای از آنان تشکر کنم.

مهدی فقیه

وی افزود: جامعه پزشکی ما در این روزها واقعا زحمت می‌کشند. با دوستانم به صورت خودجوش و از سر میل به بخش‌های کرونایی و برخی قسمت‌های دیگر بیمارستان رفتیم بلکه ادای دینی به آنان کرده باشیم.

فقیه اشاره کرد: این تنها کاری بود که لاقل از دست من لاقل برمی‌آمد. این دوستان قشر زحمتکشی هستند که در دوره کرونا بیشتر به چشم آمدند و امروز می‌بینیم در خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس ایستاده‌اند.

مهدی فقیه

این بازیگر اینگونه نیز تأکید داشت: در غرب با بهترین داروها و امکانات با این مریضی حسابی گرفتارند ولی کادر پزشکی ما با اخلاص کار می‌کنند. امیدوارم شر این بلا به زودی از سر ما کم شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.