سه‌شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰

مهدی فقیه:

«خروج» پدیده‌ای نو در سینمای بعد از انقلاب اسلامی است

فیلم سینمایی «خروج»

سینماپرس: بازیگر فیلم سینمایی «خروج» گفت: اکران در سینماها می‌تواند با رعایت کامل اصول بهداشتی و ایمنی به حرکت چرخه سینما کمک کند، اعتقاد دارم که با اکران فیلم سینمایی «خروج» نفس تازه‌ای بر پیکره کم رمق سینما خواهد دمید.

به گزارش سینماپرس، مهدی فقیه در گفت‌وگو با میزان، پیرامون فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر مشغول به کار خاصی نیستم، چندین پیشنهاد بازی داشتم منتها اکثریت آنها به دلیل موج دوم بیماری کرونا متوقف شده و من هم منتظر خبر از سوی عوامل آثار هستم.  وی در همین راستا ادامه داد: واقعیت امر احساس می‌کنم که در شرایط فعلی ترجیحا بهتر است تا در خانه بمانیم و تا آرام شدن وضعیت فعلی کرونا و بازگشت سلامت به جامعه به تولیدات بیشتر در عرصه سینما و یا تلویزیون فکر نکنیم زیرا در این میان صحبت از جان مردم است.  

این بازیگر پیشکسوت با تاکید بر رعایت اصول بهداشتی افزود: هر چه هست از خودمان است، ما باید با وجود تمام شرایطی که این بیماری برایمان به وجود آورده، بهداشت شخصی را رعایت کنیم، سفر رفتن و یا بی مورد از خانه خارج شدن هر لحظه ممکن است ما را در معرض این بیماری بسیار خطرناک و کشنده قرار دهد.  

بازیگر فیلم سینمایی «خروج» درباره اکران این فیلم از چهارشنبه هفته جاری اضافه کرد: اکران در سینماها می‌تواند با رعایت کامل اصول بهداشتی و ایمنی به حرکت چرخه سینما کمک کند، اعتقاد دارم که اکران فیلم سینمایی «خروج» نفس تازه‌ای بر پیکره کم رمق سینما خواهد دمید.  

وی با تاکید بر کیفیت بالای فیلم سینمایی خروج اذعان کرد: فیلم سینمایی «خروج» خوشبختانه در اکران آنلاین و اکران سینما ماشین توانست با استقبال خوبی روبرو شود، این امر نشان می دهد که ابراهیم حاتمی‌کیا مخاطب خود را شناخته و به نوعی با دغدغه‌های روز جامعه آشنا است.  

این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در همین رابطه تاکید کرد: فیلم خروج در ابتدا و با بحران بیماری کرونا راهی اکران آنلاین شد، بالاخره اگر از حق نگذریم این اتفاق تصمیم جسورانه‌ای بود، شاید بسیاری اعتقاد داشتند که وضعیت فعلی و قاچاق فیلم به سرعت به شکست این فیلم می انجامد اما این چنین نشد و خروج راه را برای دیگر فیلم‌ها باز کرد.  

وی اکران سینماماشین خروج را پدیده‌ای نو در سینمای بعد از انقلاب اسلامی دانست و اضافه کرد: شخصا در کنار مردم فیلم خروج را به صورت سینماماشین دیدم، برای مخاطبی که ماه‌ها از خانه خارج نشده و بیماری سختی را پشت سر گذاشته تماشای فیلم در محیط باز بسیار جذاب و لذتبخش بود، اتفاقی که باعث شد این فیلم در سینماماشین به شهرهای مختلفی راه پیدا کند.  

فقیه با اشاره به همکاری لذتبخش خود در فیلم خروج خاطرنشان کرد: فیلم سینمایی خروج فیلم سختی بود، هم در ساخت و هم در شرایط اکران، امیدوارم مخاطب با سختی‌های ساخت فیلم آشنا باشد تا در هنگام تماشای فیلم بر پرده سینما بداند که با چه اثر پرزحمتی روبرو بوده است. به موفقیت این فیلم در اکران بسیار خوشبینم و امیدوارم که مخاطبان با استقبال از این فیلم کارگردانان را در ساخت آثار دغدغه مند تشویق کنند.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.