یکشنبه ۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷

در قالب کنفرانس مجازی؛

جزییات کتاب ماه و سال کودک و نوجوان تشریح می‌شود

جایزه کتاب ماه و سال کودک و نوجوان

سینماپرس: رییس و دبیر «جایزه کتاب ماه و سال کودک و نوجوان» در نشستی رسانه‌ای به تشریح برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای برگزاری این رویداد جدید فرهنگی می‌پردازند.

به گزارش سینماپرس، فراخوان این جایزه جدید کانون که قرار است به مولفان، مترجمان، تصویرگران و پدیدآورندگان کتاب‌های کودک و نوجوان اهدا شود، سال گذشته منتشر شد و دبیری این رویداد را مصطفی رحماندوست شاعر و نویسنده نام‌آشنا عهده دار است.
مسئولان برگزاری این رویداد درنظر دارند از ساعت ۱۰ تا ۱۲ روز دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۹ و در نشستی رسانه‌ای، به شیوه مجازی و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، جزییات برگزاری این جایزه را برای خبرنگاران رسانه‌های جمعی و پدیدآورندگان کتاب‌های کودک و نوجوان تشریح کنند.
بر همین اساس محمدرضا زمردیان معاون فرهنگی کانون و رییس شورای سیاست‌گذاری این جایزه، حمیدرضا شاه‌آبادی و محسن هجری هر دو نویسنده کودک و نوجوان، و برخی دیگر از اعضای شورای سیاست‌گذاری این رویداد در این نشست حضور دارند.
این جایزه با هدف محوری معرفی آثار ممتاز  و کمک به کیفیت‌افزایی و جریان‌سازی عمومی در حوزه ادبیات کودک و نوجوان اعطا می‌شود.
همچنین خبرنگاران صدا و سیما، خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها و سایت‌های خبری با هماهنگی اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون در این نشست به‌صورت مجازی و از طریق ویدئوکنفرانس شرکت خواهند داشت.
این نشست در آستانه ۱۸ تیر روز ادبیات کودک و نوجوان و از ساعت ۱۰ تا ۱۲ روز دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۹ در کتاب‌خانه مرجع واقع در مجتمع مرکزی کانون برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.