شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲

به نویسندگی غلامرضا رمضانی؛

«نوه دختری» در فضای قرنطینه خانوادگی

غلامرضا رمضانی*

سینماپرس: غلامرضا رمضانی از آماده شدن جدیدترین فیلمنامه بلند سینمایی خود خبر داد.

به گزارش سینماپرس، غلامرضا رمضانی نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان سینما درباره جدیدترین فعالیت سینمایی خود به خبرنگاران جوان، گفت: به تازگی نگارش فیلمنامه‌ای با نام «نوه دختری» را به پایان رساندم که پس از صدور مجوزهای لازم و جذب سرمایه، در زمانی مناسب ساخته خواهد شد.

او افزود: این فیلمنامه متأثر از فضای کنونی و در ارتباط با فشارهای بی وقفه و شرایط‌ ناخواسته‌ای که بر اثر شیوع کرونا گریبان‌گیر مردم شد، نگاشته شده است. 

این کارگردان با اشاره به موضوع و قصه فیلم، بیان کرد: رابطه سه انسان از سه نسل مختلف در قصه «نوه دختری» به تصویر کشیده می‌شود؛ پدربزرگ و فرزند و نوه که در این بین نوه بیشتر از همه اهرم اصلی قصه را هدایت می‌کند.

وی عنوان کرد: با وجود همه سرکوب‌ها به علت تعهد اخلاقی و کاری و علاقه مان نسبت به دنیای کودک و نوجوان، باز هم قصه‌های ما رنگ و بوی نوجوانانه دارد. نویسنده این فیلمنامه خودم هستم و به احتمال قوی تهیه کنندگی آن را هم بر عهده بگیرم. اگر بتوانم با کارگردان مورد نظرم به توافق برسم که هیچ؛ در غیر این صورت خودم فیلم  را کارگردانی خواهم کرد.

کارگردان «ضربه فنی» در پایان در خصوص لوکیشن‌های فیلم جدیدش گفت: تمام اتفاقات قصه در تهران و در یک فضای قرنطینه خانوادگی اتفاق می‌افتد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.