یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱

در شرایط کرونایی؛

دستگیری مالک قلابی دیزنی

دیزنی

مردی ۴۲ ساله که به جزیره خصوصی متعلق به کمپانی دیزنی در ایالت فلوریدا وارد شده بود، به دام قانون افتاد.

به گزارش سینماپرس به نقل از یو اس اِی تودی، پس از آنکه دنیا با بحران پاندمی ویروس کرونا روبرو شد، دنیای دیزنی نیز از اواسط ماه ژانویه به طور کامل بسته شد. در این بین مردی ۴۲ ساله این بسته شدن را یک فرصت دید تا جزیره دیزنی را به کمپ شخصی خود تبدیل کند که البته سکونت  او مدت زیادی طول نکشید.

بر اساس گزارش، ریچارد مک گویر ۴۲ ساله، بعد از آنکه در یکی از جزیره‌های متعلق به کمپانی دیزنی اردو زده بود، دستگیر شده است. به همین دلیل استفاده از تمامی امکانات مربوط به دیزنی برای او ممنوع شده و همچنین به جرم تخطی از قانون متهم شده است.

ماموران محلی این منطقه اعلام کرده اند که پیاده، با قایق و حتی با هلیکوپتر در جست و جوی این شخص بوده اند تا در نهایت او را پیدا کردند. بر اساس گزارش دستگیری، این شخص در یکی از ساختمان‌های این جزیره خوابیده بود و از این ملک به عنوان یک «بهشت گرمسیری» یاد کرده است. این مظنون همچنین به مامور پلیس گفته بود که نمی دانسته با این کارش جرمی را مرتکب شده است. این درحالی است که علائم مانند «عدم ورود» و «ملک شخصی» در جزیره وجود داشته است.

یکی از ماموران پلیس در گزارش خود نوشته است: ریچارد اظهار داشته که او از روز دوشنبه و یا سه شنبه وارد این جزیره شده و قصد داشته  در حدود یک هفته در این جزیره اردو بزند.

جزیره دیسکاوری دیزنی که بیشتر با نام «جزیره گنج» شناخته می‌شود در «بی لیک فلوریدا» واقع شده و از سال ۱۹۹۹ روی عموم بسته شده است. اگرچه دیزنی روش‌های جدیدی را برای استفاده از این جزیره کشف کرد و مدتی در حال مذاکره با توسعه دهندگان بازی‌های ویدئویی بود تا این جزیره را یک مکان برای حل معما توسط عموم تبدیل کند.

با وجود بسته بودن این جزیره، مک گوایر تنها کسی نبوده که به این جزیره پا گذاشته است. طبق گزارش‌ها افرادی نیز توانسته اند راه خود را به این مکان باز کنند و فیلم‌هایی از آن تهیه کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.