چهارشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۵

شمسی فضل اللهی:

عشق و علاقه در کار صدا حرف اول را می‌زند/رادیو علیرغم سختی، پول خوبی ندارد

شمسی فضل‌اللهی

شمسی فضل اللهی گفت: رادیو و کار صدا سختی‌های بسیاری دارد، اما متاسفانه نتیجه مالی خوبی ندارد.

به گزارش سینماپرس، شمسی فضل اللهی بازیگر و گوینده رادیو در گفتگو با خبرنگاران جوان، بیان کرد:صدا هم مانند چهره و همانند تمام عوامل طبیعت خالقی دارد که من به شخصه از این خالق بزرگ تشکر می‌کنم.

بازیگر و گوینده رادیو در ادامه گفت:صدای ماندگار به صدای کسی گفته می شود که عاشقانه و باعلاقه کار کند. چراکه به نظر من بدون عشق و علاقه، کار ارزشی ندارد حتی دیگران هم نمی‌توانند قبول و از آن استقبال کنند.

عشق و علاقه در کار صدا حرف اول را می‌زند/رادیو علیرغم سختی، پول خوبی ندارد

او افزود:رادیو و تلویزیون رسانه های مهمی هستند و من به تمام عوامل آن سلامی ویژه دارم. من قبول دارم که برای یک خروجی خوب، علاوه بر صدا، متن و نمایشنامه هم باید خوب باشد تا مردم آن چیزی را که می‌بینند و می‌شنوند باور کنند.

فضل اللهی مطرح کرد: رادیو و کار صدا سختی‌های بسیاری دارد، اما متاسفانه نتیجه مالی خوبی ندارد و هستند جوانانی که در این زمینه قدم گذاشتند و درآمدهای خوبی دارند.

بازیگر و گوینده تلویزیون گفت: هیچکس برای ماندگار شدن نمی‌تواند نقشه بریزد چراکه صدا وقتی ماندگار می‌شود که دلبستگی ایجاد کند و اعتماد و اعتقاد در کار باشد.

عشق و علاقه در کار صدا حرف اول را می‌زند/رادیو علیرغم سختی، پول خوبی ندارد

او گفت :خاطره ای به یاد دارم از زمانی که یکبار  تهیه کننده یکی از برنامه ها، صدای  قسمتی از یک نمایشنامه را برای من پخش کرد و از من سوال پرسید که این صدای کیست؟ کمی که گوش دادم صدای یکی از کاراکترها که آقا بود را شناختم و گفتم آقای نوذری است اما  صدای گوینده زن را نشناختم؛ آن صدای  خودم در جوانی بود.

فضل اللهی گفت: کار وقتی درست است که شخص گوینده در محیطی که کار می‌کند احساس راحتی کند و بتواند با محیط ارتباط خوبی برقرار کند تا بتواند حس خوبی را  انتقال دهد و هرکسی که در این عرصه قدم می‌گذارد باید مطالعه‌ بسیار زیادی داشته باشد، این کار آنگونه که از دور می بینید، نیست و بسیار سخت است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.