دوشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳

شنیده هایی از هدیه پایان خدمت برای یک مدیر معلوم الحال؛

دبیر جشنواره فجر تهیه کننده پروژه میلیاردی می شود؟!

سیمای سینمای بنفش (۱۷)

سینماپرس: برخی شنیده های سینماپرس از تصمیم گیری شورای تولید فارابی برای واگذاری پروژه ای میلیاردی به دبیر معزول جشنواره فیلم فجر حکایت دارد.

به گزارش سینماپرس، این امر در حالی است که بنابر برخی شنیده ها، داروغه زاده امکان ادامه خدمت دولتی نخواهد داشت و عملکرد ضعیف وی در دبیری جشنواره فجر نیز موجب شده تا ضمن کناره گیری وی، امکان انتصاب برای جشنواره بعدی فجر نیز به طور کل منتفی شود.

مطرح شدن موضوع سپردن یک پروژه به این مدیر معزول که احتمالا در حال حاضر در بیکاری به سر می برد، می تواند تدبیری باشد تا این مدیر بنفش پوش را در سال پایانی دولت تدبیر و امید سرگرم ساخته و از حواشی سخن گفتن، توئیت کردن های بدون پشتوانه فکری و مصاحبه های احتمالی بدور نماید. بر این اساس و مبتنی بر شنیده ها؛ شورای تولید بنیاد فارابی به عنوان یکی از زیر مجموعه های سازمان سینمایی و وزارت ارشاد که با حضور افرادی همچون محمدمهدی حیدریان، رضاداد، حبیب ایل بیگی و...  اداره می شود؛ از شرایط کرونایی و خلاء حضور رسانه ها استفاده نموده و در صدد واگذاری تولید یک‌ پروژه سینمایی میلیاردی به دبیر معلوم  الحال سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر می باشند.

سینماپرس امیدوار است این خبر از سوی مسئولان امر تکذیب شود تا مبادا چنین رویه انحرافی که البته در صدا و سیما در حال تبدیل شدن به امری رایج است در فضای حرفه ای سینمای کشور محقق نگردد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.