چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴

هفتمین اجلاس جهانی صدا؛

اجلاس جهانی صدا در آذرماه سال ۹۹

 مراسم افتتاح رادیو انقلاب با حضور حمید شاه آبادی

سینماپرس: طی جلسه شورای سیاستگذاری هفتمین اجلاس جهانی صدا با حضور معاون صدا اعلام شد که این اجلاس، آذرماه سال ۹۹ برگزار می شود.

به گزارش سینماپرس، شورای سیاستگذاری هفتمین اجلاس جهانی صدا با حضور حمید شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی، حسن خجسته معاون اسبق صدا و جمعی از چهره های شاخص علمی در حوزه رسانه برگزار شد.

حمید شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی در این جلسه گفت: هفتمین اجلاس جهانی صدا با هدف گردآوری جدیدترین دستاوردهای علمی درباره رسانه رادیو در ایران و جهان و نیز تبادل نظر با پژوهشگران و صاحب‌نظران و تبادل تجربه برگزار می شود.

وی با اشاره به تعامل و همکاری با دانشگاه صدا و سیما تصریح کرد: این همکاری در راستای برگزاری کاملا علمی و پژوهشی هفتمین اجلاس جهانی صداست و چگونگی کاربردی شدن مقالات ارسال شده به این اجلاس نیز باید به نحو مطلوبی از طریق دبیرخانه اجلاس صدا بررسی شود. قطعاً یکی از مهمترین مسئله ها کیفیت و ارتقای تولیدات برنامه های رادیویی است و خروجی این اجلاس نیز باید در اختیار برنامه سازان رادیو قرار گیرد.

شاه آبادی گفت: برگزاری جشنواره بین المللی رادیو و اجلاس جهانی صدا از اهمیت بسزایی برخوردار است ولی همزمان باید ارائه تجربیات و دانش ما نیز مورد توجه قرار گیرد چرا که بدنه، عقبه و تجربه‌ای در صدای جمهوری اسلامی ایران وجود دارد که قابل ارائه در سایر کشورها هم هست.

دبیر هفتمین اجلاس جهانی صدا درباره هفتمین اجلاس جهانی صدا، اظهار کرد: صدای جمهوری اسلامی ایران با همکاری بخش رادیویی اتحادیه رادیو و تلویزیون های آسیا و اقیانوسیه (ABU)، دانشگاه صدا و سیما و نیز مشارکت محققان دیگر دانشگاه های کشور این اجلاس را به صورت علمی- پژوهشی همزمان با هفته پژوهش در آذرماه سال ۱۳۹۹ برگزار خواهند کرد.

 چهارم اردیبهشت ماه ۹۹ زمان اعلام فراخوان هفتمین اجلاس جهانی صدا، چهارم اردیبهشت تا چهارم شهریور ۹۹ زمان دریافت چکیده مقالات، چهارم شهریور تا چهارم آبان ماه ۹۹ زمان دریافت اصل مقالات و چهارم آبان ماه تا چهارم آذرماه ۹۹ داوری مقالات و بیست و پنجم و بیست و ششم آذر ماه ۹۹ نیز برگزاری اجلاس جهانی صدا، خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.