دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹

در سی وهشتمین جشنواره بین‌الملل تئاتر فجر؛

تماشاخانه ایرانشهر میزبان ۸ اثر نمایشی

تماشاخانه ایرانشهر

سینماپرس: تماشاخانه ایرانشهر در سی وهشتیمن جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و در بخش نمایش‌های صحنه‌ و تئاتر ملل میزبان ۸ اثر نمایشی شد.

به گزارش سینماپرس، این مجموعه تئاتر در سی وهشتمین جشنواره بین‌الملل تئاتر فجر و در بخش صحنه‌ی و تئاتر ملل میزبان ۸ اثر نمایشی خواهد بود که در دو سالن استاد سمندریان و دکتر ناظر زاده کرمانی به روی صحنه می‌روند.
این آثار عبارتند از:شنبه ۱۲ و یکشنبه ۱۳ بهمن‌ماه نمایش «باق وحش» به کارگردانی امیر بهاوراکبرپور دهکردی از شهرکرد در سالن دکتر ناظر زاده کرمانی و نمایش «ژنتیک» به کارگردانی مهسا غفوریان از مشهد مقدس در سالن استاد سمندریان.
دوشنبه ۱۴ و سه‌شنبه ۱۵ بهمن‌ماه نمایش «مده آ» به کارگردانی شبنم یوسفی از ارومیه در سالن دکتر ناظر زاده کرمانی و «شازده احتجاب» به کارگردانی افشین زمانی  از تهران در سالن استاد سمندریان.
چهارشنبه ۱۶ بهمن‌ماه نمایش «غم نومه وطن و تن» به کارگردانی جواد خاکسار حقانی از شهرکرد در سالن دکتر ناظرزاده کرمانی.
پنجشنبه ۱۷ بهمن‌ماه نمایش «غم نومه وطن و تن» به کارگردانی جواد خاکسار حقانی از شهرکرد  در سالن دکتر ناظر زاده کرمانی، نمایش «تسلا» از کشور یونان به مدت ۸۰ دقیقه  در سالن استاد سمندریان.
جمعه ۱۸ بهمن‌ماه نمایش «تسلا» از کشور یونان به مدت ۸۰ دقیقه  در سالن استاد سمندریان.
شنبه ۱۹ و یکشنبه ۲۰ بهمن‌ماه نمایش «مارلون براندو» به کارگردانی مهران رجبی از تهران در سالن استاد سمندریان.
است نمایش‌های سالن دکتر ناظرزاده کرمانی در دو ساعت ۱۷ و ۲۰ و نمایش‌های سالن استاد سمندریان در دو ساعت ۱۸ و ۲۰:۴۵ به روی صحنه می‌روند.
سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فجر از روز شنبه ۱۲ بهمن لغایت دوشنبه ۲۱ بهمن‌ماه به دبیری نادر برهانی مرند برگزاری خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.