جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷

مدیر رادیو انقلاب؛

رادیو انقلاب تا ۲۳ بهمن روی آنتن/ رایزنی برای برنامه‌ای مشترک با تلویزیون

رادیو انقلاب

سینماپرس: حسن ملاصالحی مدیر رادیو انقلاب از دسترسی تلویزیونی و نرم‌افزاری خبرداد و گفت: تا ۲۳ بهمن‌ماه روی آنتن خواهیم بود و بستر اصلی‌مان گام دوم انقلاب است.

به گزارش سینماپرس، رادیو انقلاب یکی از رادیوهای فصلی جمهوری اسلامی ایران است که چهارمین دوره پخش ۲۴ ساعته‌ خودش را تجربه می‌کند؛ چرا که از ۶ صبح چهارشنبه ۲۵ دی‌ماه، برنامه‌های خودش را آغاز کرده است و دستاوردها، خدمات و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی را به رخ می‌کشد. با اینکه بستر اساسی رادیو انقلابِ امسال، بیانیه گام دوم انقلاب است اما تبیین هویت و ماهیت انقلاب اسلامی همیشه اهمیت داشته و دارد. در این بین حسن ملاصالحی مدیر جدید رادیو انقلاب که هم اکنون مدیر گروه اجتماعی رادیو جوان است در گفت‌وگو با تسنیم  به این نکته اشاره دارد که در حال رایزنی برای کار مشترک تلویزیونی‌اند تا علاوه بر شنیده شدن، انقلابی‌های رادیو به دست تصویر سپرده شوند.

فردا زنگ رسمی شروع به کار رادیو انقلاب در حالی با حضور مسئولان و فرماندهان نظامی همچون سردار فدوی جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران، سرتیپ دوم فولادی رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش، رئیس موزه انقلاب اسلامی و مدیران شبکه‌های رادیویی به صدا درمی‌آید که به تعبیر ملاصالحی، هدف رادیو انقلاب تبیین و بررسی گام دوم انقلاب در حوزه‌های علمی و پژوهشی، اقتصاد و عمرانی است. البته که به جوانان و استعدادهایشان و موفقیت‌های دانش‌بنیان و اهمیت محرومیت‌زدایی و تاریخ‌های شفاهی و مستندهای انقلاب اسلامی می‌پردازد.  

باکس‌های پخش رادیو انقلاب، چهار ساعته است؛ تأمینی، ‌ تولیدی و آیتم و البته نمایش‌های سریالی از عصر خمینی و عبور از تاریخ و... روی آنتن خواهد داشت.  

رادیو انقلاب از ساعت ۶ صبح روز ۲۵ دی‌ماه کار خود را آغاز کرده و تا ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ از طریق موج FM ردیف ۹۵.۵ مگاهرتز، گیرنده‌های دیجیتال تلویزیونی و با نرم‌افزار تلفن همراه ایران‌صدا قابل دریافت است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.