چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۴

«ملکاوان»؛

سریال معمایی جدید از یکشنبه روی آنتن می رود

سریال ملکاوان

سینماپرس: سریال «ملکاوان» عنوان کار جدید تلویزیونی است که با ماجراهای معماگونه، اتفاقات امنیتی را به تصویر می‌کشد.

به گزارش سینماپرس، تلویزیون در این سالهای اخیر به کارهای معمایی و امنیتی روی آورده و مخاطب هم با نگاه پیگیرانه‌اش ثابت کرده، به دنبال چنین ژانرها و گونه‌های نمایشی است. این سریال معمایی جدید نامش "ملکاوان" است و داریوش فرهنگ در نقش مأمور امنیتی ظاهر می‌شود. شبکه‌ای که این سریال را روی آنتن می‌برد سریال‌های نوستالژی و قدیمی تلویزیون را پخش می‌کند و بعد از سریال "یادآوری" این دومین اثر تولیدی شبکه آی‌فیلم محسوب می‌شود.  

حالا نوبت به سریالی متفاوت با ژانر وحشت رسیده است. احمد معظمی آن را کارگردانی کرده و از روز یکشنبه ۲۲ دی‌ماه در ۳۰ قسمت ساعت ۲۲ هر روز به‌ جز پنجشنبه‌ها روی آنتن می‌رود. معظمی به تازگی پخش "ترور خاموش" را به پایان رسانده است.

"ملکاوان" نام ملک و منطقه‌ای در شمال کشور است. بازیگرانی چون امین زندگانی، داریوش فرهنگ، پرویز فلاحی‌پور، فریبا متخصص، نازنین فراهانی، سعید امیرسلیمانی، کمند امیرسلیمانی جلوی دوربین احمد معظمی حاضر شده‌اند. آسو پاشاپور با نقش پونه و دختر خانواده،  نقش اصلی سریال را برعهده دارد.

پانته‌آ سیروس، غزال نظر، میثاق زارع، جلال فاطمی، حمید شریف‌زاده، سیامک قاسمی،  معصومه آقاجانی، بهناز نادری، بهزاد داوری، علی سلیمانی و ... دیگر بازیگران سریال "ملکاوان"‌اند.

گفته می‌شود "ملکاوان" سریالی متفاوت از کارهایی است که روی آنتن رفته و مخاطب شاهد فضاها و موقعیت‌های وحشت هم در جریان پخش خواهد بود. این تصمیم شبکه آی‌فیلم و مدیران سیما را باید به فال نیک گرفت؛ چراکه با این اتفاق، در انتخاب ژانر و گونه فیلمسازی به سمت یک تحول و تنوع می‌رویم.  

تلویزیون‌های دنیا در ژانر وحشت، سریال‌های متعددی را ساخته‌اند و گونه‌های متفاوتی را ارائه داده‌اند؛ حالا که رسانه‌ملی وارد این نوع ساخت سریال شود مخاطب را به دیدن جنس‌های مختلف نمایشی، امیدوار می‌کند.  

بیشتر بخوانید

شهادت حضرت زهرا(س) در قاب تلویزیون

همسر محسن چاووشی بازیگر تلویزیون شد

"ملکاوان" به نویسندگی سمیه تاجیک،  کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی محمد مصری‌پور در ۳۰ قسمت ساخته شد و در گفت‌وگوی تسنیم با فریبا متخصص یکی از بازیگران این سریال تلویزیونی مطرح شد که نقش پَری داستان را بازی کند که مادرِ مهرداد (امین زندگانی) است.

"ملکاوان" به‌ نویسندگی سمیه تاجیک، سرنوشت زنی را روایت می‌کند که شوهرش در خارج از کشور خودکشی کرده و نهادهای امنیتی داخلی و خارجی در پی یافتن علت این خودکشی‌اند.

این سریال از یکشنبه ۲۲ دی‌ماه ساعت ۲۲ هر روز به‌ جز پنجشنبه‌ها روی آنتن می‌رود و ساعت ۶ و ۱۴ روز بعد تکرار آن پخش می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.