سه‌شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۵

«صدای منو می‌شنوید؟»

فیلمی که حتی از ۵۰۰ هزار تومان هم کمتر فروخت

فیلم سینمایی صدای منو می شنوید

سینماپرس: با وجود آنکه فروش کم فیلم سینمایی «صدای منو می‌شنوید؟» این روزها حسابی سروصدا به پا کرده است اما سینمای ایران پیش‌تر هم شاهد نمونه‌هایی از این دست بوده که مصداق بارز آن فیلم «قلب سفید قاصدک‌ها» است.

به گزارش سینماپرس، در هفته اخیر فروش بسیار کم فیلم تازه اکران شده «صدای منو می‌شنوید؟» ساخته صادق پروین‌آشتیانی حسابی در بین اهالی سینما و مخاطبان سروصدا به پا کرده است.

اکران این فیلم از روز چهارشنبه ششم مرداد در سینماهای سراسر کشور آغاز شده است و با گذشت شش روز از اکران،  تنها توانسته نظر ۳۹ مخاطب را جلب کند که حاصل آن فروش ۶۱۵ هزار تومانی بوده است.

با وجود اینکه این میزان فروش با شرایط امروز سینمای ایران و آمار و ارقام گیشه چندان جور در نمی‌آید، اما تاریخ سینمای ایران شاهد شکست‌های بزرگ‌تری هم در گیشه بوده است؛ برای آنکه نمونه‌های دیگری از این دست را مشاهده کنیم نیازی نیست خیلی به عقب بازگردیم، چرا که سال ۹۶ هم شاهد اکران فیلمی با رکورد فروش بسیار پایین‌تر از «صدای منو می‌شنوید؟» بوده‌ایم؛ «قلب سفید قاصدک‌ها».

این فیلم نخستین ساخته سینمایی افشین محمودی است که در سال ۹۴ تولید و پس از دو سال رنگ پرده نقره‌ای را به خود دید، ماه‌چهره خلیلی، آزاده شمس و حبیب بختیاری بازیگرانی بودند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

نکته‌ای که بیش از هر چیز نام این فیلم را بر سر زبان‌ها انداخت، میزان فروشی بود که در مدت اکرانش به ثبت رساند. فیلم محمودی با جذب هشت مخاطب، تنها ۸۴ هزار تومان فروخت که نه تنها در همان سال که در تاریخ سینما رکوردی بسیار پایین و یک شکست بزرگ به شمار می‌آمد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.