یکشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸

بهمن کامیار مطرح کرد:

آغاز پیش تولید «برج ماهی» به محض دریافت مجوز

بهمن کامیار

سینماپرس: بهمن کامیار در تدارک ساخت فیلم جدیدش با نام «برج ماهی» است.

به گزارش سینماپرس، بهمن کامیار فیلمنامه نویس، کارگردان و تهیه کننده سینما درباره جدیدترین فعالیت های خود به صبا اینگونه گفت: همانطور که دیروز هم در خبری اعلام شد تولید فیلم «به عقب برنمی گردیم» به کارگردانی پویا نبی و تهیه کنندگی بنده به دلیل مساله شلوغ بودن برنامه کاری بازیگرانی که ما برای این پروژه کمدی می خواستم، متوقف شد و بنده تصمیم گرفتم فیلمنامه خودم را در این فاصله جلوی دوربین ببرم و سپس دوباره سراغ تولید فیلم اول پویا نبی برویم.

وی افزود: فیلمنامه خودم با نام «برج ماهی» از ۲ سال پیش نوشته شده است که به تازگی برای آن درخواست پروانه ساخت داده ام و به محض دریافت مجوز، پیش تولید را آغاز می کنیم.

کارگردان «مرداد» با اشاره به اینکه برای فیلم جدیدش با تعدادی از بازیگران مطرح صحبت های اولیه را انجام داده است، بیان کرد: امیدارم امسال «برج ماهی» را که موضوعی اجتماعی دارد، کلید بزنیم. این فیلم حول اتفاقات زندگی یک زن از طبقه متوسط جامعه با فرزندانش می گذرد.

کامیار با اشاره به اینکه دغدغه اش درباره زندگی امروز طبقه متوسط و مشکلات زنان در این جامعه باعث نگارش و ساخت این فیلمنامه شده است، توضیح داد: عوامل پشت دوربین هم انتخاب شده اند و همان افرادی هستند که غالبا با هم کار می کنیم ولی هنوز با آنها قرارداد نبسته ام.

تهیه کننده «سد معبر» در پاسخ به اینکه «برج ماهی» به فصل خاصی برای فیلمبرداری نیاز دارد، گفت: این فیلم به طور کامل در تهران فیلمبرداری می شود و با اینکه قصه در حال و هوای تابستانی می گذرد ولی فیلمبرداری می تواند در فصل تابستان نباشد.

وی با اعلام اینکه فیلم را امسال کلید می زند، عنوان کرد: اگر بازیگران مدنظرم به سرعت به پروژه ملحق شوند فیلم می تواند به جشنواره ملی فیلم فجر در بهمن ما برسد ولی من دغدغه ام این نیست که فیلم را با سرعت بسازم تا به جشنواره برسد بلکه انتخاب بهترین عوامل برایم مهم تر است.

کامیار تصریح کرد: با چند سرمایه گذار مذاکره کرده ام ولی هزینه این کار در حد یک فیلم اجتماعی معمولی است و از آنجا که فیلم تماما در تهران و زمان حال می گذرد هزینه اضافه ای ندارد.

وی در پایان درباره نام فیلم که «برج ماهی» است و ارتباط آن با قصه اثر گفت: باید فیلم را ببینید!

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.