سه‌شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸

دنیای انیمیشن

دیزنی از انیمیشن جدید خود با نام «رایا و آخرین اژدها» رونمایی کرد

انیمیشن رایا و آخرین اژدها

سینماپرس: در جریان نمایشگاه D۲۳، سرانجام بخش انیمیشن‌سازی والت دیزنی از انیمیشن جدید خود با نام Raya and the Last Dragon پرده برداشت و صداپیشگان این اثر را معرفی کرد.

به گزارش سینماپرس، در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، استودیوی انیمیشن‌سازی شرکت والت دیزنی انیمیشن سینمایی کاملا جدید خود را رسما تایید و معرفی کرده است. بنا به اخبار نمایشگاه D۲۳، دیزنی از این انیمیشن تازه و ناشناخته‌ی خود با نام Raya and the Last Dragon (رایا و آخرین اژدها) پرده برداشت که قرار است در سال ۲۰۲۰ اکران شود و برای ساخت آن از فرهنگ، تمدن و مذاهب برخی از کشورهای قرارگرفته در جنوب شرق آسیا همچون تایلند، ویتنام، کامبوج، مالزی، اندونزی و لائوس الهام گرفته می‌شود. همچنین اولین تصویر و لوگوی رسمی انیمیشن Raya and the Last Dragon نیز به‌تازگی منتشر شده‌اند.

پاول بریگز و دین ویلنز وظیفه‌ی کارگردانی و ادل لیم، نویسنده‌ی فیلم Crazy Rich Asians (آسیایی‌های خرپول)، وظیفه‌ی نوشتن فیلم‌نامه‌ی انیمیشن Raya and the Last Dragon را بر عهده دارند. همچنین صداپیشگان اصلی این انیمیشن نیز معرفی شدند تا مخاطبان بفهمند کسی استیل صداپیشگی شخصیت رایا را انجام می‌دهد و آوکافینا صداپیشگی شخصیت سیسو (Sisu) را که آخرین اژدهای دنیا است، برعهده خواهد داشت.  EW گزارش داد که اتفاقات انیمیشن Raya and the Last Dragon در سرزمینی به‌نام کوماندرا (Kumandra) جریان پیدا می‌کنند؛ دنیایی شامل پنج قبیله که همگی در سرزمینی زندگی می‌کنند که توسط اژدهایی خلق شده است که مدت‌ها از نابودی او می‌گذرد. این سرزمین آخرین هدیه‌ی اژدهایان به به مردم ساکن در آن محسوب می‌شود و کوماندرا اکنون توسط یک نیروی شرور و تاریک مورد حمله گرفته است. این وسط هم رایا شخصی نیست جز یک جنگجوی تنها که در تلاش برای نجات خود و مردمانش است و تصمیم دارد هرطور که می‌شود آخرین اژدهای باقی‌مانده را پیدا کند. چون اعتقاد دارد این اژدها می‌تواند کوماندرا و ساکنین آن را نجات دهد.

انیمیشن Raya and the Last Dragon برای اکران در تاریخ ۲۵ نوامبر ۲۰۲۰ (۵ آذر ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است.

* zoomg

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.