جمعه ۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۴

امشب؛

«خبرنگاری جنگ» روی میز «نقدسینما»

نقد سینما

سینماپرس: در شانزدهمین قسمت برنامه تلویزیونی نقدسینما، «خبرنگاری جنگ» با حضور حسن شمشادی بررسی و فیلم سینمایی «یک جنگ خصوصی» نقد می‌شود.

به گزارش سینماپرس، شانزدهمین قسمت هفتگی از برنامه تلویزیونی «نقدسینما»، امشب (جمعه ۴ مرداد) ساعت ۲۲ از شبکه پنج سیما روی آنتن می‌رود.  

در برنامه امشب، رضا میرکریمی کارگردان فیلم «قصر شیرین» میهمان این هفته میز گفت‌وگو خواهد بود. این فیلم برای نخستین بار در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد و ۲ سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه و بهترین موسیقی متن را دریافت کرد. این فیلم همچنین ماه گذشته در بیست و دومین دوره جشنواره فیلم شانگهای حضور داشت و جوایز اصلی آن شامل بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین بازیگری مرد را از آن خود کرد. «قصر شیرین» از چهارشنبه دوم مرداد روی پرده سینماهای کشور رفته است.

میز پرونده این هفته برنامه «نقد سینما» به موضوع خبرنگاری جنگ اختصاص دارد و حسن شمشادی با بهروز افخمی به گفت‌وگو خواهند پرداخت.  مستند خاطرات خبرنگار جنگ با تقدیر از حسن شمشادی دو روز قبل در حوزه هنری رونمایی شد.

در میز نقد سینمای جهان این هفته، فیلم «یک جنگ خصوصی» با حضور سعید مستغاثی و امیر قادری مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

این فیلم داستان حضور یک خبرنگار مشهور جنگ در سوریه است.

برنامه تلویزیونی نقدسینما به تهیه‌کنندگی «محمدحسین تنکابنی» و سردبیری «محمدرضا رضاپور»، جمعه شب‌ها، از شبکه پنج سیما به روی آنتن می‌رود. «نقدسینما» محصول مرکز تلویزیون و انیمیشن حوزه هنری است. ‌

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.