جمعه ۱۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷

دنیای انیمیشن

دومین تریلر انیمیشن SPIES IN DISGUISE (جاسوسان نامحسوس) منتشر شد

انیمیشن جاسوسان نامحسوس

سینماپرس: جاسوسان نامحسوس (Spies in Disguise) انیمیشنی است با ستارگانی مثل اسمیت و البته اسپایدرمن (Tom Holland)، که از همان اولین تریلرش که در نوامبر ۲۰۱۸ منتشر شد و توجهات زیادی رو به خودش جلب کرد. حالا هم با دیدن دومین تریلر انیمیشن Spies in Disguise این انتظارها بییشتر شده. بسیاری از کاربران پیش‌بینی کردند که جاسوسان نامحسوس یکی از اون انیمیشن‌های ماندگار و همیشگی خواهدبود.

به گزارش سینماپرس، داستان انیمیشن Spies in Disguise (جاسوسان نامحسوس) محصولی از فاکس قرن بیستم در دنیایی پر از جاسوس‌های بین‌المللی جریان دارد و ویل اسمیت صداپیشگی لنس استرلینگ، شگفت‌انگیزترین جاسوس دنیا و تام هالند صداپیشگی شخصیت والتر را بر عهده دارد.

اما در دومین تریلر انیمیشن Spies in Disguise ادامه داستان را دنبال می‌کند که در آن لنس، جاسوسی ماهر، کاربلد و بین المللی، عضو جدید و باهوش سازمان  یعنی والتر رو ملاقات می‌کند. به نظر می‌رسه والتر یک ایده خلاقانه و جدید برای جاسوسی به صورت کاملا نامحسوس دارد. این ایده چیزی جز تبدیل جاسوس‌ها به کبوتر نیست که از نظر لنس خنده‌دار و مسخره است.

ظاهرا جاسوس قدیمی و ماهر سازمان یعنی لنس و دانشمند آن‌ها، والتر شخصیت‌هایی کاملا متفاوت دارند.
لنس جاسوسی خوش‌رفتار مودب و اروم است که از تنهایی کار کردن لذت می‌برد، درحالی‌که والتر درست نقطه مقابل اوست و هیچ کدام از این ویژگی‌ها رو ندارد. که همین موضوع باعث جذاب‌تر شدن داستان می‌شود.

جاسوسان نامحسوس

درنهایت زمانی‌که یک اتفاق غیر منتظره‌ رخ می‌دهد اون‌ها مجبور می‌شند برخلاف خواستشون با هم همکاری کنند و وارد یک ماموریت نامحسوس شوند و این ماموریت تبدیل لنس به یک کبوتر شجاع، خشمگین و قدرتمند است. شاید درست زمانی‌که کل دنیا در خطر است آن‌ها مجبور می‌شوند به عنوان یک تیم باهم همکاری کنند.

انیمیشن Spies in Disguise قرار است در تاریخ ۱۳ سپتامبر ۲۰۱۹ (۲۲ شهریور ۱۳۹۸) اکران شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.