جمعه ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹

تهیه کننده سریال خبر داد؛

پوریا پورسرخ به «از سرنوشت» پیوست

سریال «از سرنوشت»

سینماپرس: فیلمبرداری فصل اول و دوم سریال «از سرنوشت» به تهیه کنندگی اکبر تحویلیان هم چنان در تهران ادامه دارد و کارگردان فصل سوم سریال در حال انتخاب است.

به گزارش سینماپرس، اکبر تحویلیان تهیه کننده سریال «از سرنوشت» درباره آخرین وضعیت ساخت سریال به صبا توضیح داد: تقریبا ۹۰ درصد فصل اول به کارگردانی محمدرضا خردمندان و ۷۰ درصد فصل دوم به کارگردانی علیرضا بذرافشان فیلمبرداری شده است و همزمان با فیلمبرداری سریال مراحل تدوین نیز ادامه دارد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بازیگر جدیدی به «از سرنوشت» پیوسته است یا نه، بیان کرد: پوریا پورسرخ آخرین بازیگری است که تا به امروز به گروه پیوسته است و احتمالا حبیب دهقان نسب نیز به پروژه اضافه می شود.

تهیه کننده «از یادها رفته» با بیان اینکه فیلمبرداری در شمال و جنوب ادامه دارد، گفت: در حال حاضر فصل اول را در منطقه سوهانک و فصل دوم را در میدان خراسان فیلمبرداری می کنیم.

تحویلیان با اشاره به اینکه فیلمبرداری «از سرنوشت» تا آبان یا آذر ماه ادامه دارد، عنوات کرد: فصل سوم سریال را با پایان فیلمبرداری فصل دوم شروع می کنیم و در حال مذاکره با کارگردانان برای ساخت فصل سوم سریال هستیم.

وی در پایان اظهار کرد: سریال «از سرنوشت» برای فصل پاییز به پخش می رسد.

این سریال ۵۰ قسمتی توسط جمعی از نویسندگان شامل محمد محمود سلطانی، روح ا... صدیقی، سارا خسرو آبادی و مسعود کرمی به نگارش درآمده است و برای گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تولید می شود.

قصه «از سرنوشت» درباره سرنوشت دو کودک از سن کم تا جوانی است و زندگی آنها را در پرورشگاه نشان می‌دهد. محوریت این سریال امیدبخشی و تلاش برای رسیدن به آمال و آرزوها است.

مجید واشقانی، لیلا بلوکات، مریم کاظمی، فریبا نادری، علیرضا استادی، مهدی صبائی، مائده طهماسبی و علیرضا آرا از بازیگرانی هستند که در دو فصل این سریال به ایفای نقش می‌پردازند و به تناسب داستان بازیگران چهره دیگری نیز به این سریال اضافه خواهند شد.

همچنین گروه تولید حسین پاکدل را برای جایگزینی نقشی که قرار بود امین تارخ بازی کند، انتخاب کردند.

راستین عزیزپور، امیررضا فرامرزی از دو بازیگر نقش کودک در فصل اول هستند که دارا حیایی و کیسان دیباج ادامه نقش آنها را در سنین جوانی بازی می‌کنند. فاطیما بهارمست، مرضیه موسوی از بازیگران جوان این سریال هستند.

آرش خلاق‌دوست مدیر تصویربرداری، آیدین ظریف طراح صحنه و لباس، حمید رضا یارندپور صدابردار، خاطره خاشعی طراح چهره پردازی، مهدی تحویلیان مدیر تولید و شوکا زندباف تدوینگر از عوامل فصل اول «از سرنوشت» هستند.

عوامل فصل ۲ سریال نیز عبارتند از مدیر تصویربرداری: علیرضا ودادتقوی، طراح صحنه: علی اسماعیلی، صدابردار: منصور شهبازی، گریم: خاطره خاشعی، عکاس: پیمان گرزم و مدیر تولید: دانیال کاشانچی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.