چهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰

پیمان جعفری مطرح کرد:

پایان فصل اول سریال رقص روی شیشه/ شکایت بهرام رادان

بازی بهرام رادان در «رقص روی شیشه»

سینماپرس: پیمان جعفری تهیه‌کننده سریال «رقص روی شیشه» گفت: ساخت فصل اول این سریال به پایان رسیده و به زودی قسمت پایانی فصل اول ارائه می‌شود.

به گزارش سینماپرس، پیمان جعفری (تهیه‌کننده سریال رقص روی شیشه)، درباره آخرین وضعیت این سریال به ایلنا گفت: فصل اول سریال ساخته شده و قسمت دوازدهم فصل اول به عنوان قسمت پایانی دو هفته دیگر در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد.

وی همچنین درباره استقبال از این سریال گفت: فروش این سریال نسبت به سریال‌های مشابه دیگر خوب بوده است و اگر روند تولید و توزیع به خوبی طی شود قطعا می‌توانیم به سوددهی خوبی برسیم البته ساخت فصل دو سریال بعد از تعیین شدن شرایط مالی و حل مشکلاتی همچون پرداخت دستمزدها تصمیم‌گیری می‌شود.

جعفری درباره اخباری که پیرامون پرداخت نشدن دستمزدهای عوامل این سریال مطرح شده، افزود: بخشی از دستمزدهای بازیگران و عوامل پرداخت نشده که ما در حال پیگیری هستیم و تلاش داریم که این دستمزدها به زودی پرداخت شود و با کمک سرمایه‌گذاران سریال دستمزدها را تا پایان پرداخت می‌کنیم.

وی همچنین درباره شکایت بهرام رادان از این سریال گفت: شکایت بهرام رادان معطوف به سرمایه‌گذاران این سریال است و ارتباطی به من ندارد و من نیز در جریان جزئیات شکایت ایشان نیستم و خودشان باید در این زمینه توضیح بدهند.

سریال رقص روی شیشه به کارگردانی مهدی گلستانه و با حضور بهرام رادان، امیر آقایی، مهتاب کرامتی، میترا حجار، اکبر زنجانپور، ستاره اسکندری، مهرداد صدیقیان، بیتا فرهی ساخته شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.