دوشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵

به زودی

«بچه مهندس ۳» با بازیگران جدید می‌آید

سریال «بچه مهندس»

سینماپرس: تصویربرداری فصل سه سریال «بچه مهندس» به کارگردانی علی غفاری اوایل خرداد ماه آغاز خواهد شد و بازیگران جدیدی در این سریال حضور خواهند داشت.

به گزارش سینماپرس، پیش تولید فصل سوم سریال «بچه مهندس» به کارگردانی علی غفاری و تهیه کنندگی سعید سعدی به روزهای پایانی نزدیک می‌شود و تصویربرداری از اوایل خرداد ماه آغاز خواهد شد. 

هنوز بازیگر نقش جواد جوادی انتخاب نشده است و گروه در حال بازنگری در نگارش متن‌های این سریال هستند.

در فصل یک و دو این سریال بازیگران مشترکی حضور داشتند که بنا به فاصله زمانی بین این دو فصل، گریم شده بودند. اما برای فصل سه «بچه مهندس» همه بازیگران جدید هستند و هیچ بازیگر مشترکی با فصل‌های قبلی در این فصل حضور ندارد. 

داستان سریال «بچه مهندس» به کارگردانی علی غفاری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی در تاریخ معاصر و در سه فاز کودکی، نوجوانی و جوانی شخصیت اصلی مطرح می‌شود.

پرویز پورحسینی، بهاره رهنما، اندیشه فولادوند، بهناز جعفری، افشین نخعی، سلمان فرخنده، سیاوش چراغی پور، فرزین محدث، سوگل طهماسبی، عباس جمشیدی فر، حمید شریف زاده از بازیگرانی هستند که هم در فاز یک و هم در فاز دو حضور دارند که در کنار آنها بازیگران دیگری هم به کار پیوسته‌اند. پیش از این سیما تیرانداز، علی اوسیوند، نسرین نکیسا ، مهران نائل ، صحرا اسدااللهی،فرج الله گلسفیدی و سیامک اشعریون هم به این سریال اضافه شده بودند و مانی رحمانی نقش نوجوانی جواد را بازی می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.