شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۴

به علت قطع همکاری

«وودی آلن» از آمازون ۶۸ میلیون دلار غرامت خواست

وودی آلن*

سینماپرس: پس از قطع همکاری آمازون با «وودی آلن» این کمدین و فیلمساز شکایتی برای دریافت غرامت ۶۸ میلیون دلاری علیه این کمپانی به دادگاه ارائه کرد.

به گزارش سینماپرس به نقل از هالیوود ریپورتر،  پس از قطع همکاری آمازون با «وودی آلن» این کمدین و فیلمساز شکایتی برای دریافت غرامت ۶۸ میلیون دلاری علیه این کمپانی به دادگاه ارائه کرد. «آمازون» فیلم «یک روز بارانی در نیویورک» آلن را هرگز پخش نخواهد کرد.

وودی آلن در طرح دعوای خود ابراز داشته که آمازون بدون هیچ توجیه و دلیل قانونی قرارداد همکاری وی را لغو کرده و تنها مبنا را اتهامات قدیمی جنسی علیه اوعنوان کرده که بیشتر تحت تاثیر جریانات اخیر و جنبش موسوم به «#metoo» (#من هم) اتخاذ شده است. آمازون در همین راستا فیلم محصول خود به کارگردانی وودی آلن با نام «یک روز بارانی در نیویورک» را منتشر نکرده و همچنین اعلام کرده که این فیلم را هیچ‌گاه منتشر نخواهد کرد.

روز جمعه طرفین این شکایت، نماینده آمازون و وودی آلن موارد و اَدله خود را تسلیم دادگاه نیویورک کردند. این مستندات شامل تحقیقات وودی آلن و نیز آمازون در مورد همین پرونده بود.

آمازون یکی از دلایل اصلی قطع همکاری خود با آلن را اتهامات جنسی وی و مهم‌تر از آن قطع همکاری بسیاری از هنرپیشگان، کارگردانان، تهیه‌کنندگان و کمپانی‌های فیلم‌سازی با این فیلم‌ساز عنوان کرده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.