شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹

مهران غفوریان:

برای موفقیت سریال‌های طنز باید به روز باشیم/ مخاطب جزئی از سریال‌ است

زوج یا فرد

سینماپرس: بازیگر سریال «زوج یا فرد» گفت: اگر سازنده سریال‌های طنز دغدغه مخاطب را داشته باشند و مخاطب را جزئی از سریال‌های خود بدانند، می‌توانند سریال‌های موفقی را روانه آنتن تلویزیون کنند.

به گزارش سینماپرس، «مهران غفوریان» بازیگر نقش «فرشید» در سریال «زوج یا فرد» به کارگردانی علیرضا نجف زاده در گفتگو با فارس، درباره اینکه چه عواملی منجر به موفقیت آثار طنز نزد مخاطبان می شود؟، گفت: در وهله اول باید به روز باشیم و در گام‌های بعدی تلاش بیشتری برای موفقیت آثار طنز در تلویزیون به کار بریم.

وی در ادامه با بیان عواملی که در این زمینه حائز اهمیت است، افزود: هرچه عوامل سازنده یک سریال حساسیت بالایی روی خروجی کار خود داشته باشند و برایشان مهم باشد که چه خوراکی به مخاطب می‌دهند و دغدغه ساختن کار خوب را داشته باشند، نتیجه بهتر و موفق‌تر خواهد بود.

بازیگر سریال «در حاشیه» ادامه داد: اگر همه ما این موارد را رعایت کرده باشیم یعنی اینکه به مخاطبمان توجه کردیم و او را نیز جزئی از آن اثر دانستیم. اگر اینطور باشد سریال به خوبی دیده خواهد شد و مردم آن را دوست خواهند داشت، چراکه بر طبق سلیقه او عمل کردیم.

سریال «زوج یا فرد» به کارگردانی علیرضا نجف زاده و تهیه کنندگی مهران مهام هر شب از شبکه سه سیما پخش می‌شود. در این سریال مرجانه گلچین، هدایت هاشمی، یوسف تیموری، اشکان اشتیاق، مهران غفوریان و ... به ایفای نقش پرداختند. شخصیت محوری این سریال شخصیتی به نام کمال شهری است که مدیر ارشد یک وزارتخانه است و قصه سریال از موضوعات روز جامعه است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.